Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 czerwca 2012, 17:07

autor: Adrian Werner

Transformers: Fall of Cybertron ukaże się na PC

Firma Activision ostatecznie ogłosiła, że wbrew wcześniejszym deklaracjom pecetowa wersja Transformers: Fall of Cybertron jednak zostanie wyprodukowana.

Transformers: Fall of Cybertron ukaże się na PC - ilustracja #1

Transformers: War For Cybertron okazało jedną z największych niespodzianek ostatnich kilku lat. Większość poprzednich gier korzystających z tej licencji była po prostu słaba, podczas gdy produkcja studia High Moon okazała się świetną strzelanką, z atrakcyjną oprawą graficzną i wysokimi pokładami miodności. Nic dziwnego zatem, że na kontynuację, czyli Transformers: Fall of Cybertron, czeka już znacznie więcej osób. Dlatego z wielkim niezadowoleniem przyjęto wieść sprzed kilku miesięcy o skasowaniu wersji pecetowej tego projektu. Okazuje się jednak, że negatywna reakcja fanów była tak mocna, że firma Activision ostatecznie zdecydowała, że edycja komputerowa jednak powstanie. Co więcej, trafi do sprzedaży w tym samym terminie co konsolowe.

Warto wspomnieć, że w lutym decyzję o skasowaniu wersji pecetowej tłumaczono brakiem odpowiednich umiejętności programowania na PC członków High Moon Studios związanych z programowaniem na PC. Na szczęście twórcy ostatecznie zmienili jednak zdanie.

Przypomnijmy, że w grze powrócimy na planetę Cybertron, aby jeszcze raz wziąć udział w wojnie dobrych Autobotów ze złymi Decepticonami. Fabuła opowie o ostatnim etapie tego konfliktu. Autorzy obiecują znacznie bogatszy scenariusz i masę ulepszeń mechaniki zabawy. Przeciwnicy mają zachowywać się bardziej inteligentne, a do walk dołączy sporo nowych robotów wyposażonych w unikalne umiejętności. Transformers: Fall of Cybertron trafi do sprzedaży 28 sierpnia tego roku w wersjach na PC, PlayStation 3 oraz Xboksa 360.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej