Twórcy Tom Clancy's The Division, sieciowej gry RPG akcji, zdradzili, że nadchodząca produkcja nie będzie zwykłym konsolowym portem, lecz pełnoprawną, dobrze zoptymalizowaną wersją.
Kamil Zwijacz

Tom Clancy's The Division to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier ze stajni firmy Ubisoft. Technologia Snowdrop Engine ma być jednym z głównych argumentów przetargowych tytułu, zapewniając znakomitą oprawę graficzną. Producenci jednak dość często mają problemy z optymalizacją swoich produkcji na komputerach PC. Tytuł studia Ubisoft Massive ma się wyróżniać pod tym względem.
„Jak wiecie, Masssive ma swoje korzenie w grach PC-towych. Ciężko pracujemy, by upewnić się, że dostarczymy wysokiej jakości doświadczenia na komputerach PC. Możecie być pewni, że komputerowa wersja nie będzie portem, lecz pełnoprawną, zoptymalizowaną wersją. Chcemy stworzyć możliwie najlepszą produkcję, niezależnie od platformy na jakiej grasz” – napisano podczas sesji pytań i odpowiedzi na oficjalnej stronie gry.
Produkcja ukaże się na rynku w drugiej połowie 2014 roku, na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach osobistych. Twórcy nie ujawnili jednak dokładnego terminu. Warto przypomnieć, że PC-towa wersja została zapowiedziana dopiero w sierpniu, po tym jak zebrano około 140 tys. podpisów w specjalnej petycji.
Tom Clancy's The Division to sieciowa gra RPG akcji przeznaczona wyłącznie na konsole nowej generacji oraz komputery PC. Projekt został zapowiedziany podczas targów E3 w czerwcu bieżącego roku. Za jego produkcje odpowiada szwedzkie studio Ubisoft Massive (dawniej Massive Entertainment), znane z takich tytułów jak World in Conflict czy też Ground Control.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0