Im bliżej do premiery Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands, tym więcej informacji na temat tej produkcji wychodzi na światło dzienne. Dzisiaj, oprócz doskonałego wyniku osiągniętego przez wersję beta, poznaliśmy zawartość przepustki sezonowej oraz snute przez Ubisoft plany rozwoju gry (np. zamiar wypuszczenia aktualizacji z wieloosobowym trybem PvP).
Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands będzie jednym z tegorocznych asów, jakie trzyma w rękawie francuski Ubisoft. Wcześniej wydawca podzielił się z graczami informacją, że wersję beta gry sprawdziło niemal siedem milionów graczy, a teraz doczekaliśmy się porcji pachnących świeżością konkretów na temat przyszłości omawianego tytułu.
Zacznijmy od zapowiedzianej przez wydawcę Przepustki Sezonowej. W skład pakietu wejdą:
Na ten moment nie znamy jeszcze ceny Przepustki Sezonowej, jednak śmiało można przypuszczać, że jej zakup wyjdzie nam na dobre – chcąc zaopatrzyć się w każdy z wyżej wymienionych dodatków z osobna, zapewne musielibyśmy przygotować większą gotówkę.

Na tym jednak nie koniec przygotowywanych przez Ubisoft atrakcji. Firma poinformowała bowiem, że omawiany tytuł otrzyma darmową aktualizację, która wzbogaci go o skoncentrowany na rywalizacji tryb multiplayer. Rozgrywka ma zostać oparta na starciach dwóch czteroosobowych drużyn – data premiery oraz kolejna porcja konkretów zostaną ujawnione „w późniejszym terminie’.
Listę zamykają specjalne Wyzwania, które wystartują po kilku tygodniach od debiutu gry. Zostaną one podzielone na sezony, a każdy z nich zostanie okraszony krótką historią. Co tydzień gracze będą otrzymywać rozmaite zadania, jakie wykonają zarówno w pojedynkę, jak i w towarzystwie całej drużyny bądź nawet wraz z całą skupioną wokół gry społecznością. Ich realizacja zagwarantuje dostęp do różnego rodzaju nagród. Standardowo jednak, na konkrety musimy zaczekać.
Premiera Tom Clancy’s: Ghost Recon: Wildlands odbędzie się 7 marca. Produkcja trafi na komputery osobiste, PlayStation 4 oraz Xboksa One.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
4

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.