Titanfall – kolejny przeciek ujawnia nowe screeny oraz więcej informacji o mapach i trybach gry
Gracze dokopali się do nowych informacji na temat gry Titanfall. Udostępniono obrazki prezentujące 15 map, które znajdą się w pełnej wersji, a także ujawniono więcej informacji na temat przygotowanych trybów rozgrywki (w tym kampanii).
Gracze wyczekujący z niecierpliwością premiery Titanfall nie ustają w wysiłkach, by dowiedzieć się jak najwięcej na temat gry, uzupełniając luki (wciąż duże) pozostawione przez twórców, studio Respawn Entertainment. Tym razem informacji dostarczył użytkownik serwisu Reddit o ksywce FallenFusion, powołując się na posiadane przez niego „wiarygodne źródło”. Wziął on pod uwagę wcześniejszy przeciek, dokonany przez osobę o pseudonimie RazorUK, która przeszukała pliki wersji beta, i skoncentrował się na nieznanych jeszcze wiadomościach. FallenFusion potwierdził tylko, że większość informacji podanych przez jego poprzednika znajduje pokrycie w rzeczywistości. Kolejny przeciek dostarcza nowości na temat trybów rozgrywki, kształtu kampanii i – nade wszystko – map, które zostały zaprezentowane na screenshotach.
Zacznijmy od ostatniego z wymienionych elementów. W pełnej wersji Titanfall ma się znaleźć jakoby 15 aren – informacja ta wydaje się jak najbardziej wiarygodna, biorąc pod uwagę, że FallenFusion udostępnił nie tylko pojedyncze screenshoty, ale również szczegółowe mapy każdej z plansz (możecie je zobaczyć tutaj). Przy tej okazji potwierdziło się, że podczas walk zobaczymy rozmaite stworzenia – na przykład jeden z obrazków ukazuje Leviathana.
Dowiedzieliśmy się też, ża na pola bitew trafią stacjonarne ciężkie działka. Będzie to potężna broń, nie tylko siejąca spustoszenie wśród piechoty, ale również stanowiąca poważne zagrożenie dla Tytanów. Działka będzie można hakować, aby walczyły po naszej stronie. Ponadto na niektórych planszach umieszczone zostaną specjalne linki, pozwalające na błyskawiczne przemieszczanie się w górę lub w dół.

Linka - nieoceniona pomoc w razie, gdyby zaszła nagła konieczność rzucenia się do ewaku... do ataku w odwrotnym kierunku.
Według informacji dostarczonych przez użytkownika FallenFusion, trybów gry ma być na starcie nie siedem (jak sugerował RazorUK), lecz pięć. Będą to Attrition, Capture the Flag, Hardpoint Domination, Last Titan Standing i Pilot Hunter. Przy okazji scharakteryzowano ostatni z wymienionych – celem będze tutaj eliminowanie wrogich pilotów (czyli graczy), nagradzane jednym punktem za każde zabójstwo. Jedyną korzyścią płynącą z pozbywania się postaci sterowanych przez SI będzie skrócenie czasu, po jakim możliwe stanie się przyzwanie Tytana.
Kampania będzie składała się z dziewięciu rozgrywek, na które przypadnie pięć meczów w trybie Attrition i cztery w Hardpoint Domination. Gracze otrzymają możliwość stanięcia po stronie frakcji IMC (Interstellar Manufacturing Corporation) lub MCOR (The Frontier Militia) – każda z nich będzie różniła się chociażby wprowadzeniami przed misjami. Podobno kampania ma zaoferować pewne „niespodzianki”, dzięki którym stanie się doświadczeniem innym niż standardowe rozgrywki, lecz FallenFusion poskąpił szczegółów w tym temacie.
Niedawno Titanfall został ozłocony i powędrował do tłoczni, toteż nie ulega już najmniejszym wątpliwościom, że premiera gry w Polsce nastąpi 13 marca (w innych częściach świata tytuł zadebiutuje dwa dni wcześniej). Niemniej, termin ten dotyczy jedynie wersji przeznaczonych na komputery osobiste i konsolę Xbox One – posiadacze Xboksa 360 w naszym kraju będą musieli poczekać do 27 marca.
- Pełna galeria map z Titanfall (na forum NeoGAF)
- Graliśmy w Titanfall - fenomenalną strzelaninę dla fanów Call of Duty i mechów
- Titanfall w porównywarce cenowej
- Oficjalna strona internetowa gry Titanfall

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- EA / Electronic Arts
- screeny (gry)
- plotki i przecieki (gry)
- Respawn Entertainment
- PC
- X360
- XONE
Komentarze czytelników
tybet2 Generał
Ooo, taaak - ja tylko czekam do 11 marca, dowiem się jakie są bugi etc i czy się opłaca kupować, po czym jadę (lub nie) do sklepu:)
Mellygion Generał

Elektronicy pompują miliony w reklamę i jak widać to się opłaca. Z kolejnego zmodyfikowanego klona multika do FPS'a gra stała się rewolucyjnym objawieniem. Szacun EA.
Dzienciou Generał

na razie jak na tytuł szumnie zapowiadany jako "next-gen" to bardzo skromnie... To czego oczekuje to więcej urozmaicenia. Jak już mają te boty to mogliby zrobić tryb w którym potrafią one robić coś więcej niż biegać i ginąć. Albo dać mapy gdzie są konkretne cele a ich osiągnięcie zmienia coś w mapie dla każdej ze stron. Albo choćby, żeby dali wybranie sposobu dołączenia do walki (np. z grupą botów w konkretne miejsce). Tego typu drobne rzeczy... bo na razie kreatywność respawn ograniczyła się do parkour (ekhm..) i tytanów... a to za mało na rewolucję.
b4r4n Generał
@Mellygion
Taaaaa. Jak wprowadzają zmiany to źle, jak nic nie zmieniają też źle. Przypominam, że to gra, a nie remedium na raka.
@Dzienciou
Widzisz wszystko zależy jak do tego podejdziesz. W Becie nie raz przegrywałem mecz, bo przeciwny team był 50 pkt do przodu za ubijanie mobów (kille w okolicach remisu). Nie dość, że częściej mieli tytany, części korzystali z rdzeni to mieli jeszcze więcej punktów. Jak na mój gust udało się twórcom zachować dynamiczną rozgrywkę i dodać pewne urozmaicenia. To co ty proponujesz wymagałoby spowolnienia akcji i zgrania drużyny, tu wystarczy, że każdy zabija i nie da się zabić. I o to w tej grze chodzi. Nie starajmy się dorabiać do każdego tytułu głębi czy fikuśnych mechanik, bo taki Bioshock Infinity miał świetny klimat i fabułę, ale sam gameplay był już przeciętny.
tybet2 Generał
TO NIE SĄ BOTY, kiedy wreszcie każdy się nauczy? To są miniony i istnieją tylko i wyłącznie po to, aby szybciej zdobyć tytana. A że czasem kogoś dobiją lub grunt zabije gracza uderzając go z pięści to tylko śmieszniej:)