Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 lutego 2014, 09:24

autor: Kamil Zwijacz

Titanfall w złocie. Wersja PC potrzebuje blisko 50 GB miejsca na dysku

Titanfall, pierwsza strzelanka FPP studia Respawn Entertainment, została ukończona, o czym twórcy gry poinformowali na Twitterze. Jednocześnie ujawniano, że PC-towa wersja produkcji wymagać będzie aż 48 GB wolnego miejsca na dysku twardym.

Studio Respawn Entertainment poinformowało na Twitterze, że wyczekiwana strzelanka multiplayer Titanfall uzyskała złoty status. Oznacza to, że wszystkie prace zostały ukończone, gra powędrowała do tłoczni i jeżeli w międzyczasie nie nastąpi koniec świata, to premiera w Polsce odbędzie się zgodnie z planem, czyli 13 marca (światowy debiut nastąpi dwa dni wcześniej) w wersji na konsolę Xbox One oraz komputery PC. Edycja dedykowana Xboksowi 360 ukaże się na rodzimym rynku 27 marca. Tytuł zostanie wydany nakładem firmy Electronic Arts i doczeka się polskich napisów na każdej platformie sprzętowej. Zamówienia przedpremierowe można składać w większości specjalistycznych sklepów oraz w Sklepie Gry-OnLine.

Deweloperzy Titanfall piją rumianek z okazji zakończenia prac nad grą.
Deweloperzy Titanfall piją rumianek z okazji zakończenia prac nad grą.

Przy okazji Vince Zampella, współzałożyciel studia Respawn Entertainment, ujawnił, że wersja na komputery PC będzie ważyć około 21 GB, aczkolwiek do instalacji potrzebować ma aż 48 GB wolnego miejsca na dysku twardym. Pozostałe wymagania, przynajmniej te minimalne, nie są już tak zaskakujące. Jak donosiliśmy na początku bieżącego miesiąca, do zabawy wystarczy sprzęt o następujących parametrach:

  • Procesor: AMD Athlon X2 2.8GHz lub Intel Core 2 Duo 2.4GHz
  • Karta grafiki: 512MB VRAM, Radeon HD 4770 lub GeForce 8800GT
  • Pamięć operacyjna: 4GB
  • System operacyjny: 64-bit Windows 7, 8, 8.1
  • Program: Origin

Jeszcze kilka dni temu w Titanfall mogliśmy się bawić w ramach otwartych testów, które jednak zaprezentowały tylko mały wycinek pełnej wersji. Jeżeli potwierdzą się ostatnie doniesienia, to nowy FPS zaoferuje nie tylko to, co widzieliśmy w becie, ale także system Generation (odpowiednik Prestiżu z Call of Duty), kilkanaście map, siedem trybów rozgrywki oraz agresywne potwory.