Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 grudnia 2013, 12:20

Titanfall – karabiny snajperskie i nowy trailer

Przedstawiciele studia Respawn Entertainment potwierdzili, że na polu bitwy w Titanfall uświadczymy również snajperów, przy czym dodali, że strzelanie „w biegu” będzie tutaj wysoce nieefektywne. Co więcej, kilka dni temu pojawił się nowy zwiastun, prezentujący Tytanów klasy Atlas.

Zabawa w snajpera w Titanfall ma wyglądać inaczej niż w pozostałych shooterach. Niestety, nie wyjaśniono, na czym dokładnie polegają te różnice. - Titanfall – karabiny snajperskie i nowy trailer - wiadomość - 2013-12-31
Zabawa w snajpera w Titanfall ma wyglądać inaczej niż w pozostałych shooterach. Niestety, nie wyjaśniono, na czym dokładnie polegają te różnice.

Chociaż ogólny kształt modelu rozgrywki w Titanfall i wiele jego cech jest nam znanych niemal od czasu, kiedy ujawniono prace nad tym projektem, pewne szczegóły pozostały nieokreślone. Jednym z nich jest kwestia implementacji w grze karabinów snajperskich, która to stała się niedawno przedmiotem dyskusji między graczami na oficjalnym forum dyskusyjnym studia Respawn Entertainment. Użytkowników nie trzymano długo w niepewności, jako że wkrótce temat doczekał się komentarza ze strony dewelopera:

Snajperki znalazły się w grze, jednak z uwagi na tutejszy model rozgrywki, są to odmienne zwierzęta w stosunku do tego, co występuje w wielu nowoczesnych militarnych strzelankach” – napisał należący do zespołu użytkownik scriptacus. – „Oddawanie strzałów bez celowania przez lunetę albo nawet po przyłożeniu celownika do oka tylko na chwilę jest nieefektywne.”

”Zgadzam się ze scriptacusem” – napisał niedługo potem inny deweloper, figurujący na forum pod ksywką glutinous. – „Karabiny snajperskie to dziwne bestie w tej grze. Trafianie w cele, które śmigają tu i tam w parkourze, to nieco inne doświadczenie [niż w pozostałych FPS-ach – dop. aut.]… Ciągle próbuję to rozgryźć.”

Przy okazji warto wspomnieć, że kilka dni temu twórcy udostępnili kolejny zwiastun Titanfall, trwający blisko półtorej minuty (znajdziecie go powyżej). Ma on bliźniaczą postać w stosunku do filmów, które pokazano na początku grudnia przy okazji gali VGX, czyli prezentuje jedną z dostępnych w grze klas Tytanów – Atlas. Mamy tu do czynienia z wielozadaniowym mechem, pod względem ciężkości uzbrojenia i mobilności plasującym się między opancerzonym Ogre’em a szybkim Stryderem.

Na koniec przypomnijmy, że Titanfall pojawi się na rynku europejskim 13 marca 2014 roku (w Ameryce Północnej gra zadebiutuje dwa dni wcześniej). Docelowymi platformami sprzętowymi tytułu są komputery osobiste oraz konsole Xbox 360 i Xbox One.

Krzysztof Mysiak

Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

więcej