Tinder - refund. Jak zawnioskować o zwrot pieniędzy na Tinderze?
W niniejszym artykule pochylamy się nad problematyczną kwestią dotyczącą zwrotów pieniędzy na Tinderze. Omawiamy, kiedy platforma może rozpatrzeć pozytywnie nasz wniosek o „refund”, a także jak go wysłać.

Żądania zwrotu pieniędzy od Tindera to dość problematyczna kwestia. Jak bowiem informuje sam serwis na swojej stronie pomocy technicznej, „zazwyczaj wszelkie opłaty za zakupy wewnątrz aplikacji są bezzwrotne, nie obowiązuje także zwrot za częściowo wykorzystane zakupy”.
Niemniej, dopuszczalne są wyjątki od tej reguły, jeśli od daty dokonania zamówienia nie minęło jeszcze 14 dni lub jeśli mieszkamy w miejscu, w którym prawo wymaga dokonywania takich zwrotów. Jeżeli spełniacie te warunki, poniżej dowiecie się, jak zawnioskować o zwrot pieniędzy od omawianej platformy.
Jak zażądać zwrotu pieniędzy od Tindera?
Przed przystąpieniem do wysłania wniosku o zwrot pieniędzy za zakupy dokonane na Tinderze, należy sprawdzić swój numer zamówienia. Znajdziemy go w e-mailu, który dokonaliśmy po dokonaniu zakupu.
Zamówienia rozpoczynające się od „MK”
Numer zamówienia rozpoczynający się od „MK” oznacza, że zakupu dokonaliśmy w App Store. Jako że nasze pieniądze zostały przetworzone przez firmę Apple, to do niej musimy udać się z żądaniem zwrotu. Aby to zrobić, należy:
- Wejść na stronę reportaproblem.apple.com i zalogować się na swoje konto.
- Wybrać „Poproś o zwrot środków”.
- Wskazać powód i wybrać „Dalej”.
- Zaznaczyć przedmiot zamówienia, za który chcemy otrzymać zwrot pieniędzy.
- Wybrać „Wyślij”.
Dalej nie pozostaje nam nic innego, jak uzbroić się w cierpliwość i czekać na decyzję giganta z Cupertino.
Zamówienia rozpoczynające się od „GPA”, „TNDR” oraz „COSU”
Zamówienia, których numery rozpoczynają się od „GPA”, oznaczają zakupy dokonane w Google Play. Zamówienia o numerach rozpoczynających się od „TNDR” oraz „COSU” oznaczają natomiast zakupy dokonane bezpośrednio na platformie Tinder. Aby zawnioskować o zwrot środków za nie, musimy:
- Przejść do formularza zgłoszeń na stronie pomocy technicznej Tindera.
- W polu „W czym możemy pomóc” wybrać „Pomoc w zakresie faktur i płatności”.
- W polu „Powiedz coś więcej...” wybrać „Chcę złożyć wniosek o zwrot pieniędzy”.
- W polu „Platforma” wybrać platformę, na której dokonaliśmy zakupu.
- Dalej nie pozostaje nam nic innego, jak wpisać swój adres e-mail oraz kod referencyjny zamówienia, opisać problem, a następnie wybrać „Wyślij”.

Więcej:Karty graficzne w 2025 roku. Ranking wydajności i hierarchia 38 najważniejszych GPU