Thief 4 rozszerzy znaną formułę serii

Przedstawiciel studia Eidos Montreal zapowiedział, że Thief 4 znacząco rozszerzy formułę serii o zupełnie nowe elementy, z równoczesnym zachowaniem ducha oraz klimatu kultowego cyklu.

Michał Kułakowski

Thief 4 rozszerzy znaną formułę serii - ilustracja #1

Prezes studia Eidos Montreal, Stephane D’Astous zapowiedział, że Thief 4 poza klasycznymi skradankowymi elementami z poprzednich odsłon serii, oferować będzie wiele zupełnie nowych rozwiązań. Co więcej, pomimo nazwy, gra ma być bardziej restartem marki, a nie bezpośrednim kontynuatorem wcześniejszych tytułów

Z próbą przywrócenia do życia kultowej serii zawsze wiążą się spore wyzwania. Naszą grę chcielibyśmy jednak widzieć jako zupełnie nowy produkt i markę. Warto zaznaczyć, że podchodzimy z dużą estymą i szacunkiem do poprzednich odsłon cyklu i chcemy zachować ich ducha, tak jak udało się to nam w przypadku najnowszego Deus Ex.(...) Ale nie mamy zamiaru dostarczać graczom ciągle tego samego. Naszym celem jest wprowadzanie w życie nowych pomysłów i gier, o których będzie się mówiło przez lata. – powiedział D’Astous

Według D’Astousa, wyzwania i problemy jakie stoją przed deweloperem w przypadku czwartego Thief`a, są zbliżone do tych, z którymi spotkał się przy produkcji gry Deus Ex: Bunt Ludzkości. Dlatego też, zespół z Montrealu kieruje się tą samą filozofią, która przyświecała mu przy tworzeniu ostatniej odsłony cyberpunkowej serii. Zamiast starać się jedynie kopiować pomysły z poprzednich gier, twórcy wzbogacą oraz rozszerzą ich znaną formułę o zupełnie nowe idee.

Słowa prezesa Eidos Montreal są znakiem, że jego firma zdecydowanie będzie starała się wprowadzić powiew świeżości do cyklu, którego ostatnia odsłona ukazała się osiem lat temu. Być może jednym z nowych rozwiązań będzie tryb multiplayer. Plotki na jego temat krążą w sieci już od jakiegoś czasu, o czym informowaliśmy w grudniu ubiegłego roku.

Thief

Thief

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 25 lutego 2014

Informacje o Grze
6.3

GRYOnline

6.8

Gracze

7.5

Steam

6.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

kwiecień
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-04-20
15:01

zanonimizowany827415 Generał

Zaczyna się.
Oferować będzie wiele zupełnie nowych rozwiązań.
Ładnych kilka lat temu strzeliłem w ciemno - dostaniemy automatyczną kuszę (typu Van Helsing) - ciekawe czy o takich nowych rozwiązaniach mowa.

Komentarz: zanonimizowany827415
2012-04-20
07:41

Econochrist Senator

Marco Polo dziwne, bo na przykład w dwójce kilka sytuacji bezpośredniego starcia miałem.
Więc jeśli twierdzisz, że walka jako taka w Thief nie wchodzi w grę to jest nonsens.
Fakt, nie jest to najlepsze wyjście i nie zawsze można je zastosować ze względu na wymogi
ale nie próbuj nikomu wmówić, że używanie takich rozwiązań nie wchodzi w grę, bo jest zwyczajnie możliwe.
Nie sądzę, żeby studio które przywróciło z martwych taką perłę jak Deus Ex zrobiło z Thief grę akcji.
Na koniec chciałbym prosić o więcej wiary w Eidos. Moim zdaniem zasługują na spory kredyt zaufania.

Komentarz: Econochrist
2012-04-19
20:18

mozdzon Centurion

Trochę obawiam się tych zmian które mogą totalnie spieprzyć tą serię. Cóż gdyby to zależało ode mnie...... Zresztą pożyjemy, zobaczymy :)

Komentarz: mozdzon
2012-04-19
19:55

zanonimizowany674990 Pretorianin

Econochrist jest jednak zasadnicza różnica między DeusExem, a Thiefem. W pierwszym przy bezpośrednim starciu zawsze miałeś spore szanse, w drugim zabawa jest nastawiona wyłącznie na skradanie, omijanie i ewentualne bezgłośne eliminowanie przeciwników, walka bezpośrednia nie wchodzi w grę. W DeusExie masz wybór czy chcesz walczyć, w Thiefie - nie może mieć miejsca taka sytuacja.

Komentarz: zanonimizowany674990
2012-04-19
19:52

Murabura Generał

taki "powiew swiezosci" najczesciej oznacza urposzczenia i wieksza akcje kosztem zlozonej mechaniki oraz specyfiki danej serii. zamiast skradac sie w cieniach i eliminowac wrogow po cichu bedzie mozna siekac bronia i szyc z luku jak w np Skyrim (bez skradania) :| do tego misje beda odbywaly sie w dzien i licznym tlumie na wzor Assasins Creed. a tak na serio to poczekamy - zobaczymy. niemniej jednak takie newsy nie oznaczaja zazwyczaj nic dobrego dla graczy z dluzszym stazem, ktorzy w grach nie szukaja jedynie ladnej grafiki i prostej rozgrywki.

Komentarz: Murabura

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl