Gra The Sims 4 wraz z dodatkami wygenerowała już ponad miliard dolarów przychodu. Co więcej, w zeszłym roku do społeczności gry dołączyło prawie 5 mln osób.

Firma Electronic Arts pochwaliła się, że The Sims 4 wygenerowało ponad miliard dolarów przychodu. Na tę sumę składają się wyniki pecetowego pierwowzoru, konwersji konsolowych oraz dodatków. Liczba nie obejmuje za to mobilnego The Sims Mobile.
Co ciekawe, The Sims 4 wciąż odkrywają nowi gracze. W zeszłym roku do społeczności gry dołączyło bowiem 4,8 mln osób, a liczba aktywnych użytkowników cały czas rośnie.
Przypomnijmy, że The Sims 4 zadebiutowało na PC 2 września 2014 roku. Gra została przyjęta dosyć ciepło, choć krytykowano uproszczenia mechaniki w porównaniu do „trójki”. Produkcja posiada średnią ocen na poziomie 70% według serwisu Metacritic. Nasz redaktor był trochę bardziej łaskawy i wystawił projektowi notę 7.5/10.
Gra doczekała się wielu dodatków. Najnowszym z nich jest Zostań gwiazdą, które ukazało się w listopadzie zeszłego roku. W 2017 roku The Sims 4 doczekało się także konwersji na Xboksa One i PlayStation 4. Rozszerzenia trafiają również na konsole, ale z pewnym opóźnieniem w stosunku do PC.
Dodatki do The Sims 4 sprzedają się jak świeże bułeczki. W zeszłym roku firma Electronic Arts chwaliła się, że rozszerzenie Cztery poru roku znalazło 800 tysięcy nabywców w raptem osiem dni od premiery.
Więcej:Nowy dokument ujawnia prawdę o EA. Intrygujące kulisy transakcji za 55 mld dolarów
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
15

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.