Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 stycznia 2021, 20:28

autor: Karol Laska

The Lord of the Rings: Gollum - premiera gry opóźniona

W The Lord of the Rings: Gollum zagramy nieco później, niż zakładaliśmy. Ponadto Daedalic Entertainment łączy siłą z firmą Nacon, aby gra mogła powstać bez większych problemów.

W SKRÓCIE:
  1. The Lord of the Rings: Gollum zostanie wydane w 2022 roku;
  2. na czas trwania produkcji gry ogłoszono współpracę firm Daedalic Entertainment oraz Nacon.

Fani Władcy Pierścieni spoglądają od jakiegoś czasu z nadzieją na poczynania firmy Daedalic Entertainment, która w pocie czoła pracuje nad nową grą w Tolkienowskim uniwersum pod tytułem The Lord of the Rings: Gollum. Mieliśmy zostać uraczeni wspomnianym tytułem właśnie w 2021 roku, ale już teraz wiemy, że będzie to raczej niemożliwe. Niemieccy deweloperzy mierzą siły na zamiary i postanowili nieco opóźnić premierę gry – teraz możemy się jej spodziewać dopiero w 2022 roku, ale kiedy dokładnie? Tego nie są w stanie powiedzieć.

O przesunięciu debiutu dzieła dowiedzieliśmy się z oficjalnego oświadczenia francuskiej firmy Nacon. Co jednak ona ma wspólnego z nadchodzącą grą w świecie Władcy Pierścieni, zapytacie? Teraz już więcej, niż się spodziewacie. Prace produkcyjne studia Daedalic Entertainment raczej nie przebiegają zgodnie z planem, ponieważ tamtejsi deweloperzy nawiązali współpracę z Naconem, aby, jak to ujęto w dokumencie, dorównać oczekiwaniom graczy. Koncern z siedzibą w Lesquin wspomoże więc Niemców na drodze dystrybucyjnej oraz wydawniczej.

Tytuł projektowany jest z myślą o konsolach nowej, jak i minionej generacji. Mowa więc o PlayStation 5, PlayStation 4, Xboksie Series X/S, Xboksie One oraz Nintendo Switchu. Produkcja zmierza także na pecety.

Przypominamy, że The Lord of the Rings: Gollum to przygodowa gra akcji z elementami skradankowymi. Tak przynajmniej określają ją twórcy, ale materiały z rozgrywki nie zostały jeszcze szerzej zaprezentowane światu. W dziele wcielimy się, tak jak podpowiada tytuł, w Sméagola, a więc charakterystyczną postać znaną zarówno z prozy Tolkiena, jak i trylogii Petera Jacksona. Rozszczepiona osobowość bohatera wpłynie nie tylko na fabułę gry, ale i na niektóre elementy gameplayu.

Karol Laska

Karol Laska

Swoją żurnalistyczną przygodę rozpoczął na osobistym blogu, którego nazwy już nie warto przytaczać. Następnie interpretował irańskie dramaty i Jokera, pisząc dla świętej pamięci Fali Kina. Dziennikarskie kompetencje uzasadnia ukończeniem filmoznawstwa na UJ, ale pracę dyplomową napisał stricte groznawczą. W GOL-u działa od marca 2020 roku, na początku skrobał na potęgę o kinematografii, następnie wbił do newsroomu, a w pewnym momencie stał się człowiekiem od wszystkiego. Aktualnie redaguje i tworzy treści w dziale publicystyki. Od lat męczy najdziwniejsze „indyki” i ogląda arthouse’owe filmy – ubóstwia surrealizm i postmodernizm. Docenia siłę absurdu. Pewnie dlatego zdecydował się przez 2 lata biegać na B-klasowych boiskach jako sędzia piłkarski (z marnym skutkiem). Przesadnie filozofuje, więc uważajcie na jego teksty.

więcej