Technologia SpeedTree będzie wykorzystywana w grach Sierry
Sierra Entertainment podpisała umowę z Interactive Data Visualization, na mocy której będzie mogła wykorzystywać technologię SpeedTree w swoich przyszłych produktach.
Rafał Skierski
Sierra Entertainment podpisała umowę z Interactive Data Visualization, na mocy której będzie mogła wykorzystywać technologię SpeedTree w swoich przyszłych produktach.
SpeedTree to narzędzie developerskie pozwalające na tworzenie realistycznie wyglądającej roślinności. Twórcy chwalą się bazą ponad 1000 drzew i 2,250 teksturami, którą po wykupieniu stosownej licencji można wykorzystywać w swoich projektach. Moduł ten używany jest do tworzenia różnego rodzaju prezentacji lub bezpośrednio w grach. Warto dodać, że SpeedTree zostało zintegrowane z Unreal Engine 3.

„Technologia SpeedTree zapewnia realistyczne, wyglądające niczym prawdziwe efekty, które pozwalają wytworzyć na graczu wrażenie, jakby był w grze.” – stwierdził Brian Leake, wiceprezes do spraw technologii w Sierra Entertainment. „Dla produkcji nowej generacji to naprawdę ważne narzędzie, które pomoże nam w tworzeniu otwartych przestrzeni i zapewni wysoką jakość, która na pewno spodoba się graczom.”
Komentarze czytelników
malyb89 Legend

nie wiem cz ydobrze kojarze, ale ten program byl zastosowany w Oblivionie
zanonimizowany466449 Generał
malyb89-->Chyba w Gothicu 3, a na pewno w Gears of War.
zanonimizowany283992 Legend
rafaleon - w Oblivionie też zastosowano tą technologię. Jest nawet znaczek z tyłu pudełka gry.