Technologia SpeedTree będzie wykorzystywana w grach Sierry

Sierra Entertainment podpisała umowę z Interactive Data Visualization, na mocy której będzie mogła wykorzystywać technologię SpeedTree w swoich przyszłych produktach.

Rafał Skierski

6

Sierra Entertainment podpisała umowę z Interactive Data Visualization, na mocy której będzie mogła wykorzystywać technologię SpeedTree w swoich przyszłych produktach.

SpeedTree to narzędzie developerskie pozwalające na tworzenie realistycznie wyglądającej roślinności. Twórcy chwalą się bazą ponad 1000 drzew i 2,250 teksturami, którą po wykupieniu stosownej licencji można wykorzystywać w swoich projektach. Moduł ten używany jest do tworzenia różnego rodzaju prezentacji lub bezpośrednio w grach. Warto dodać, że SpeedTree zostało zintegrowane z Unreal Engine 3.

Technologia SpeedTree będzie wykorzystywana w grach Sierry - ilustracja #1

„Technologia SpeedTree zapewnia realistyczne, wyglądające niczym prawdziwe efekty, które pozwalają wytworzyć na graczu wrażenie, jakby był w grze.” – stwierdził Brian Leake, wiceprezes do spraw technologii w Sierra Entertainment. „Dla produkcji nowej generacji to naprawdę ważne narzędzie, które pomoże nam w tworzeniu otwartych przestrzeni i zapewni wysoką jakość, która na pewno spodoba się graczom.”

Project Torque zostanie wzbogacony o technologię amBX

Następny
Project Torque zostanie wzbogacony o technologię amBX

Super Mario Stadium Baseball zmierza na Wii

Poprzedni
Super Mario Stadium Baseball zmierza na Wii

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl