Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 października 2007, 15:00

autor: Marek Grochowski

Project Torque zostanie wzbogacony o technologię amBX

O nowo powstającej grze Project Torque pisaliśmy już w połowie czerwca, kiedy to jej producent, zespół Aeria Games oficjalnie zapowiedział, że zamierza pokazać światu nową, wyścigową pozycję z gatunku MMO. Okazuje się, że dla wzbudzenia większego zainteresowania swoim tytułem autorzy darmowego programu postanowili zaimplementować w nim coraz popularniejszą technologię Ambient Intelligent Environme

O nowo powstającej grze Project Torque pisaliśmy już w połowie czerwca, kiedy to jej producent, zespół Aeria Games oficjalnie zapowiedział, że zamierza pokazać światu nową, wyścigową pozycję z gatunku MMO. Okazuje się, że dla wzbudzenia większego zainteresowania swoim tytułem autorzy darmowego programu postanowili zaimplementować w nim coraz popularniejszą technologię Ambient Intelligent Environment (amBX), do której to prawa udało im się nabyć od holenderskiego koncernu Philips.

Project Torque zostanie wzbogacony o technologię amBX - ilustracja #1

Dzięki wykorzystaniu wymienionego patentu Project Torque stanie się kolejną, po Broken Sword: The Angel of Death czy Second Life produkcją, gdzie dane nam będzie zobaczyć, usłyszeć i odczuć realistyczne zjawiska fizyczne towarzyszące wydarzeniom oglądanym na ekranie. Wśród tychże efektów warto wymienić chociażby dynamicznie zmieniające się oświetlenie pokoju, w którym będziemy grać albo generowane przez specjalne wentylatory podmuchy wiatru.

Samo dziecko ekipy Aeria Games wkroczyło już w fazę beta, o szczegółach której można przeczytać na oficjalnej stronie gry. Przypomnijmy, że w pełnej wersji sieciowych wyścigów do naszej dyspozycji oddane zostaną zawody, w których będzie mogło uczestniczyć jednocześnie nawet 32 graczy. Programiści odpowiedzialni za prace nad tytułem obiecują ponadto mnóstwo internetowych turniejów, a także szeroki zakres opcji tuningowych, jakie sprawdzimy w pełni jeszcze w tym roku.