Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

wywiady - newsy i ciekawostki (6)

Twórca Wing Commandera o swoim powrocie, projekcie Star Citizen i wyższości PC nad konsolami
Twórca Wing Commandera o swoim powrocie, projekcie Star Citizen i wyższości PC nad konsolami

Grzegorz Ferenc, 6 listopada 2012, 14:55

W wywiadzie udzielonym serwisowi Ars Technica Chris Roberts wyjaśnił motywy, dla których powrócił do tworzenia gier oraz oświadczył, że dzisiejsze komputery z wyższej półki są według niego lepsze niż konsole następnej generacji.

Brian Fargo o pracach nad Wasteland 2: „To będzie gra RPG dla wyjadaczy gatunku”
Brian Fargo o pracach nad Wasteland 2: „To będzie gra RPG dla wyjadaczy gatunku”

Grzegorz Ferenc, 15 października 2012, 12:08

Założyciel studia inXile Entertainment, pracującego nad Wasteland 2, wypowiedział się w wywiadzie dla serwisu VG 24/7 m.in. na temat postępów prac nad grą RPG, zapowiadaną na październik 2013 roku. Opowiedział także o założeniach gry drużynowej w tytule.

Skazani na Grecję - wywiad z Jayem Crowe z Bohemia Interactive o aresztowaniu twórców Arma III
Skazani na Grecję - wywiad z Jayem Crowe z Bohemia Interactive o aresztowaniu twórców Arma III

Adam Kaczmarek, 12 października 2012, 10:34

Dwaj twórcy gry ArmA III zostali aresztowani w związku z podejrzeniami o szpiegostwo. O ciężkiej sytuacji w Grecji rozmawiamy z dyrektorem kreatywnym Bohemii Interactive - Jayem Crowe.

Medal of Honor: Warfighter - polski dubbing i wywiad z żołnierzem GROM
Medal of Honor: Warfighter - polski dubbing i wywiad z żołnierzem GROM

Marcin Skierski, 11 października 2012, 12:20

W sieci pojawił się film prezentujący wywiad z byłym żołnierzem jednostki GROM na temat Medal of Honor: Warfighter oraz fragmenty polskiego dubbingu w grze. Okazuje się, że w procesie lokalizacji wzięli udział ludzie, których słyszeliśmy wcześniej w strzelaninie Battlefield 3.

Demo gry Torchlight II dostępne. Twórcy mówią o swoich planach
Demo gry Torchlight II dostępne. Twórcy mówią o swoich planach

Grzegorz Ferenc, 21 września 2012, 13:13

W przeciągu kilku dni w Internecie pojawiło się wiele wywiadów z twórcami gry Torchlight II. Studio Runic Games już planuje wydanie dodatkowej zawartości do tytułu, który zadebiutował wczoraj w cyfrowej dystrybucji, i myśli o stworzeniu nowej marki. Tymczasem z serwisu Steam i z oficjalnej strony gry można pobrać demo produkcji.

Autor Arcanum: Studio Troika upadło, bo tworzyło gry nieopłacalne dla biznesu
Autor Arcanum: Studio Troika upadło, bo tworzyło gry nieopłacalne dla biznesu

Grzegorz Ferenc, 11 września 2012, 19:59

Tim Cain, były pracownik studia Troika Games, zamkniętego w 2005 roku, odnosząc się do historii jego upadku stwierdził, że firma stawiała na tworzenie gier oryginalnych i niezależnych, przez co nie otrzymywała lukratywnych kontraktów od dużych wydawców.

Producent gry Dead Space 3 o trybie kooperacji i założeniach produkcji Visceral Games
Producent gry Dead Space 3 o trybie kooperacji i założeniach produkcji Visceral Games

Grzegorz Ferenc, 16 sierpnia 2012, 16:28

Sharif Pattu ze studia Visceral Games, jeden z czołowych producentów Dead Space 3, odpowiedział dziś na pytania fanów podczas czatu wideo zorganizowanego przez serwis Origin na targach gamescom w Kolonii. Rozmowa dotyczyła w większości możliwości tworzenia własnego uzbrojenia i trybu kooperacji.

God of War: Wstąpienie – twórcy o Kratosie i przemocy w serii. Przemoc wobec kobiet zabroniona
God of War: Wstąpienie – twórcy o Kratosie i przemocy w serii. Przemoc wobec kobiet zabroniona

Grzegorz Ferenc, 20 lipca 2012, 13:10

Szef zespołu projektującego najnowszą część sagi o Kratosie, David Hewitt, wypowiedział się o przemocy w serii God of War w wywiadzie udzielonym serwisowi IGN. Podkreślił, że Kratos w niej nie gustuje, a autorzy wycofali się z pomysłu walki z kobietami.

Szef Electronic Arts: liczą się PC, free-to-play i cyfrowa dystrybucja
Szef Electronic Arts: liczą się PC, free-to-play i cyfrowa dystrybucja

Grzegorz Ferenc, 20 lipca 2012, 11:20

John Riccitiello, szef koncernu Electronic Arts, wskazał na PC i model free-to-play jako najszybciej rozwijające się gałęzie branży elektronicznej rozrywki. Wypowiedzi były częścią większego wywiadu dla telewizji CNBC.

Pierwsza gra napędzana Unreal Engine 4 zadebiutuje w 2013 roku
Pierwsza gra napędzana Unreal Engine 4 zadebiutuje w 2013 roku

Marcin Skierski, 12 czerwca 2012, 12:03

Wygląda na to, że możliwości silnika Unreal Engine 4 na przykładzie konkretnej gry zobaczymy szybciej, niż moglibyśmy przypuszczać. Szef studia Epic Games zdradził bowiem, że pierwsza produkcja oparta na tej technologii zostanie wydana w 2013 roku.

Szef zespołu tworzącego Diablo III podsumowuje prace nad grą. Nowy zwiastun telewizyjny
Szef zespołu tworzącego Diablo III podsumowuje prace nad grą. Nowy zwiastun telewizyjny

Grzegorz Ferenc, 2 maja 2012, 11:16

Jay Wilson w oficjalnych wywiadach dla serwisów Gameplanet i Gamespot wypowiedział się na temat doświadczeń z bety, planów twórców na przyszłość oraz niektórych zagadnień związanych z Diablo III. W sieci pojawił się także nowy zwiastun telewizyjny gry.

Gra o tron studia Cyanide będzie wierna wizji George’a R.R. Martina i filmowej adaptacji HBO
Gra o tron studia Cyanide będzie wierna wizji George’a R.R. Martina i filmowej adaptacji HBO

Grzegorz Ferenc, 30 kwietnia 2012, 12:00

Twórcy z Cyanide Studio zapowiedzieli, że mająca się ukazać na początku czerwca gra cRPG na podstawie cyklu „Pieśni Lodu i Ognia” będzie wierna wizji autora oraz ma zawierać wiele nawiązań do telewizyjnego serialu.

Nowe fragmenty rozgrywki z komentarzem twórców gry XCOM: Enemy Unknown
Nowe fragmenty rozgrywki z komentarzem twórców gry XCOM: Enemy Unknown

Marcin Skierski, 10 kwietnia 2012, 10:50

W sieci pojawił się film prezentujący niepublikowane wcześniej fragmenty rozgrywki z gry XCOM: Enemy Unknown. Materiał zawiera również kilka informacji od czołowego artysty i producenta tego tytułu.

Szef zespołu tworzącego Mass Effect 3 odpowiada na krytykę fanów i zapowiada nowy dodatek DLC
Szef zespołu tworzącego Mass Effect 3 odpowiada na krytykę fanów i zapowiada nowy dodatek DLC

Grzegorz Ferenc, 14 marca 2012, 14:00

Casey Hudson, szef zespołu odpowiedzialnego za serię Mass Effect, wypowiedział się na tematy związane z pierwszym DLC oraz kontrowersyjnym zakończeniem gry, a także zapowiedział powstanie nowego rozszerzenia do tytułu stanowiącego finał kosmicznej trylogii.

Naughty Dog stworzy grę Uncharted 4?

Marcin Skierski, 28 października 2011, 17:50

Justin Richmond ze studia Naughty Dog w wywiadzie dla Oficjalnego Magazynu PlayStation wypowiedział się na temat przyszłości serii Uncharted. Główny dyrektor nadzorujący prace nad grą Uncharted 3: Oszustwo Drake’a nie wykluczył powstania czwartej odsłony.

Botanicula – nowe informacje o grze twórców Machinarium [wywiad]
Botanicula – nowe informacje o grze twórców Machinarium [wywiad]

Szymon Liebert, 24 października 2011, 11:57

Twórcy gier Machinarium i Samorost ze studia Amanita Design ujawnili kilka informacji o swojej nowej prześlicznej przygodówce: Botanicula. Jakub Dvorský, jeden z producentów gry, opowiedział w krótkim wywiadzie o rozgrywce, stylu artystycznym i długości przygody. Pełną treść rozmowy znajdziecie w rozwinięciu tej wiadomości.

Gra Dark Souls momentami zbyt trudna zdaniem twórców
Gra Dark Souls momentami zbyt trudna zdaniem twórców

Marek Oramus, 17 października 2011, 08:06

Hidetaka Miyazaki ze studia From Software wypowiedział się na temat poziomu trudności w grze Dark Souls oraz jej ewentualnej kontynuacji. W sieci pojawił się również speedrun prezentujący ukończenie tej produkcji w niecałe półtorej godziny.

Siedem minut rozgrywki z gry Deus Ex: Bunt Ludzkości

Marcin Skierski, 9 czerwca 2011, 10:35

Na trwających targach E3 zaprezentowano nowy materiał prezentujący rozgrywkę w Deus Ex: Bunt Ludzkości. Pozwala on przyjrzeć się nie publikowanemu nigdy wcześniej fragmentowi kampanii.

FIFA 12 taka sama na wszystkich platformach

Mateusz Kądziołka, 20 maja 2011, 11:24

David Rutter – główny projektant gry FIFA 12 – ujawnił w wywiadzie dla naszego serwisu bardzo ciekawą informację dotyczącą najnowszej odsłony piłkarskiego cyklu od EA. Obiecał on, że zespół EA Sports postara się, by wersje FIFA 12 na wszystkie najważniejsze platformy (PC, Xbox 360, PlayStation 3) były identyczne.

Kiciński o przyszłości marki Wiedźmin, planach firmy oraz nowej grze cRPG

Mateusz Kądziołka, 13 maja 2011, 13:00

Adam Kiciński – prezes firmy Optimus – udzielił wczoraj wywiadu serwisowi parkiet.com. Z rozmowy możemy dowiedzieć się m.in. jak Kiciński widzi ostatni sukces polskiej gry oraz przyszłość Wiedźmina jako serii. Zdradził również to, że szykuje się nam kolejna gra RPG autorstwa polskiego studia.

Randy Pitchford:
Randy Pitchford: "Nie chcieliśmy gównianego finału dla Duke’a"

Szymon Liebert, 11 października 2010, 11:56

Duke Nukem wrócił, bo Randy Pitchford i spółka przejęli się jego losem. Poznaj historię Duke'a z perspektywy