Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

porzucone pomysły - newsy i ciekawostki

Cyberpunk 2077 miał mieć pociągi. Ciekawe odkrycie internauty
Cyberpunk 2077 miał mieć pociągi. Ciekawe odkrycie internauty

Bartosz Świątek, 28 grudnia 2020, 09:44

Wpis zamieszczony na forum Reddit sugeruje, że w grze Cyberpunk 2077 miały pojawić się pociągi, którymi mogłaby podróżować postać gracza. Jeden z fanów natrafił na niedokończony budynek stacji powiązanej z tego typu systemem transportu miejskiego.

Rozczarowanie brakiem walki oburącz w Cyberpunk 2077, choć nikt jej nie zapowiadał
Rozczarowanie brakiem walki oburącz w Cyberpunk 2077, choć nikt jej nie zapowiadał

Agnieszka Adamus, 24 lipca 2020, 21:07

Za sprawą Marcina Momota ze studia CD Projekt RED dowiedzieliśmy się, że w Cyberpunku 2077 nie będzie można korzystać z dwóch broni naraz (dual wielding). Co ciekawe, w tym przypadku nigdy nie było żadnego oficjalnego potwierdzenia, że w grze faktycznie pojawi się taka funkcja.

Minecraft – moby, których nie zobaczycie w grze
Minecraft – moby, których nie zobaczycie w grze

Aleksandra Dziwińska, 17 lipca 2020, 15:17

„Kwadratowa” produkcja studia Mojang rozwija się nieustannie od 2009 roku. Na przestrzeni lat pomysły twórców ewoluowały. Niektóre elementy gry zostały usunięte, inne zmienione, a jeszcze inne nigdy do gry nie trafiły.

Cyberpunk 2077 nie pozwoli na zobaczenie podróży metrem
Cyberpunk 2077 nie pozwoli na zobaczenie podróży metrem

Konrad Hazi, 5 lipca 2020, 13:30

Wygląda na to, że podróż metrem po Night City będzie przypominała teleportację. Jak donosi portal GameStar, jeden z twórców gry przyznał w rozmowie, że w Cyberpunku 2077 nie zobaczymy scen podróży metrem, podobnych do tych zaprezentowanych w materiałach promocyjnych.

Cyberpunk 2077 jednak bez biegania po ścianach
Cyberpunk 2077 jednak bez biegania po ścianach

Bartosz Świątek, 1 lipca 2020, 09:18

Max Pears – projektant poziomów ze studia CD Projekt RED – poinformował w wypowiedzi medialnej, że w Cyberpunku 2077 jednak nie pojawi się mechanika biegania po ścianach, którą widzieliśmy na gameplayu z 2018 roku.

CoD: Black Ops 4 - wyciekł gameplay z porzuconej kampanii fabularnej
CoD: Black Ops 4 - wyciekł gameplay z porzuconej kampanii fabularnej

Adrian Werner, 26 maja 2020, 12:52

Do sieci trafił ciekawy materiał wideo, pokazujący gameplay z porzuconej kampanii dla pojedynczego gracza w Call of Duty: Black Ops 4.

Co wycięto z trylogii Mass Effect?
Co wycięto z trylogii Mass Effect?

Michał Jodłowski, 19 stycznia 2016, 17:50

Choć o sekretach i ciekawostkach związanych z trylogią Mass Effect napisałem trzy teksty, to o kwestii zawartości usuniętej ledwie napomknąłem. W związku z powyższym w niniejszym tekście przyglądam się treściom, które mimo wcześniejszego planowania w cyklu ostatecznie się nie znalazły.

MGS V: The Phantom Pain – na płycie z kolekcjonerskiej edycji kryje się wycięta zawartość
MGS V: The Phantom Pain – na płycie z kolekcjonerskiej edycji kryje się wycięta zawartość

Artur Raciborski, 7 września 2015, 13:30

Edycja kolekcjonerska Metal Gear Solid V: The Phantom Pain posiada dodatkową płytę, na której można znaleźć pewien intrygujący bonus. Jest nim wycięta zawartość z podstawowej wersji gry, która może być jej nieukończonym finałem.

Ciekawostki i sekrety serii SW: KotOR, cz. 1
Ciekawostki i sekrety serii SW: KotOR, cz. 1

Marcin Kabziński, 3 sierpnia 2015, 16:03

Tajemnice i smaczki serii Star Wars: Knights of the Old Republic. W tekście m.in. Sleheyron - wycięta planeta, czy Malak potrafi tańczyć, ukryty pacyfizm HK-47.

Rok z Destiny - co usunięto z gry, co będzie w The Taken King
Rok z Destiny - co usunięto z gry, co będzie w The Taken King

Dariusz Matusiak, 8 lipca 2015, 13:38

Niezbyt ciepło przyjęta i mało popularna w naszym kraju gra Destiny cieszy się w pozostałych częściach świata sporym zainteresowaniem i ogromną rzeszą oddanych fanów. Jak miała pierwotnie wyglądać fabuła w Destiny i co zaoferuje wrześniowy dodatek The Taken King?

Sekrety trylogii Mass Effect, część II
Sekrety trylogii Mass Effect, część II

Michał Jodłowski, 7 lipca 2015, 14:39

Trylogia Mass Effect skrywa w sobie wiele ciekawych rzeczy, które umykają uwadze przeciętnego gracza. W niniejszym tekście opisana zostaje spora porcja smaczków i innych ciekawostek związanych z kosmicznym cyklem autorstwa BioWare.

Sekrety trylogii Mass Effect
Sekrety trylogii Mass Effect

Michał Jodłowski, 2 lipca 2015, 14:21

Choć oryginalna trylogia Mass Effect została zamknięta ponad 2 lata temu, to wielu graczy wciąż nie widziało wszystkiego, co miała ona do zaoferowania. W niniejszym tekście poruszam temat ukrytych smaczków, niewykorzystanych pomysłów, a także niezaimplementowanych elementów, jakie dociekliwi mogą znaleźć w serii Mass Effect.

Materiały graficzne z anulowanej wersji DOOMa
Materiały graficzne z anulowanej wersji DOOMa

Kamil Zwijacz, 19 maja 2015, 11:40

W sieci ukazał się zwiastun oraz grafiki pochodzące z anulowanej wersji strzelanki DOOM, nad którą pracowano od 2008 roku. Gra ponoć nie sprostała oczekiwaniom wydawcy i kilka lat temu projekt postanowiono zacząć tworzyć od nowa.

Wieści ze świata (Alien: Isolation, PhysX, Evolve, Worlds of Magic) 5/3/15
Wieści ze świata (Alien: Isolation, PhysX, Evolve, Worlds of Magic) 5/3/15

Krzysztof Mysiak, 5 marca 2015, 15:55

Dziś piszemy m.in. o domniemanym odejściu Phila Harrisona z Microsoftu, filmie prezentującym wczesną wersję gry Alien: Isolation z widokiem TPP, udostępnieniu za darmo technologii PhysX, wzbogaceniu Evolve o tryb obserwatora oraz przesiadce Worlds of Magic na silnik Unity 5. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Nowy Tomb Raider mógł wyglądać zupełnie inaczej – podtytuł Ascension, Lara jeżdżąca na koniu, demony i giganty
Nowy Tomb Raider mógł wyglądać zupełnie inaczej – podtytuł Ascension, Lara jeżdżąca na koniu, demony i giganty

Marcin Pietruszewski, 18 marca 2013, 14:42

Lara Croft powróciła do domów i serc graczy 5 marca tego roku w najnowszej odsłonie serii Tomb Raider. Przygody najbardziej znanej pani archeolog różnią się znacznie od tego, co znamy z poprzednich części cyklu. Produkcja studia Crystal Dynamics mogła jednak wyglądać zupełnie inaczej – w Internecie pojawiły się artworki i filmik z wczesnych prac koncepcyjnych nad grą.