Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

porzucone pomysły - newsy i ciekawostki

Cyberpunk 2077 miał mieć pociągi. Ciekawe odkrycie internauty
Cyberpunk 2077 miał mieć pociągi. Ciekawe odkrycie internauty

Aquma, 28 grudnia 2020, 09:44

Wpis zamieszczony na forum Reddit sugeruje, że w grze Cyberpunk 2077 miały pojawić się pociągi, którymi mogłaby podróżować postać gracza. Jeden z fanów natrafił na niedokończony budynek stacji powiązanej z tego typu systemem transportu miejskiego.

Rozczarowanie brakiem walki oburącz w Cyberpunk 2077, choć nikt jej nie zapowiadał
Rozczarowanie brakiem walki oburącz w Cyberpunk 2077, choć nikt jej nie zapowiadał

Agnieszka Adamus, 24 lipca 2020, 21:07

Za sprawą Marcina Momota ze studia CD Projekt RED dowiedzieliśmy się, że w Cyberpunku 2077 nie będzie można korzystać z dwóch broni naraz (dual wielding). Co ciekawe, w tym przypadku nigdy nie było żadnego oficjalnego potwierdzenia, że w grze faktycznie pojawi się taka funkcja.

Minecraft – moby, których nie zobaczycie w grze
Minecraft – moby, których nie zobaczycie w grze

Dameredet, 17 lipca 2020, 15:17

„Kwadratowa” produkcja studia Mojang rozwija się nieustannie od 2009 roku. Na przestrzeni lat pomysły twórców ewoluowały. Niektóre elementy gry zostały usunięte, inne zmienione, a jeszcze inne nigdy do gry nie trafiły.

Cyberpunk 2077 nie pozwoli na zobaczenie podróży metrem
Cyberpunk 2077 nie pozwoli na zobaczenie podróży metrem

Lazlo, 5 lipca 2020, 13:30

Wygląda na to, że podróż metrem po Night City będzie przypominała teleportację. Jak donosi portal GameStar, jeden z twórców gry przyznał w rozmowie, że w Cyberpunku 2077 nie zobaczymy scen podróży metrem, podobnych do tych zaprezentowanych w materiałach promocyjnych.

Cyberpunk 2077 jednak bez biegania po ścianach
Cyberpunk 2077 jednak bez biegania po ścianach

Aquma, 1 lipca 2020, 09:18

Max Pears – projektant poziomów ze studia CD Projekt RED – poinformował w wypowiedzi medialnej, że w Cyberpunku 2077 jednak nie pojawi się mechanika biegania po ścianach, którą widzieliśmy na gameplayu z 2018 roku.

CoD: Black Ops 4 - wyciekł gameplay z porzuconej kampanii fabularnej
CoD: Black Ops 4 - wyciekł gameplay z porzuconej kampanii fabularnej

Adrian Werner, 26 maja 2020, 12:52

Do sieci trafił ciekawy materiał wideo, pokazujący gameplay z porzuconej kampanii dla pojedynczego gracza w Call of Duty: Black Ops 4.

MGS V: The Phantom Pain – na płycie z kolekcjonerskiej edycji kryje się wycięta zawartość
MGS V: The Phantom Pain – na płycie z kolekcjonerskiej edycji kryje się wycięta zawartość

Orbech, 7 września 2015, 13:30

Edycja kolekcjonerska Metal Gear Solid V: The Phantom Pain posiada dodatkową płytę, na której można znaleźć pewien intrygujący bonus. Jest nim wycięta zawartość z podstawowej wersji gry, która może być jej nieukończonym finałem.

Materiały graficzne z anulowanej wersji DOOMa
Materiały graficzne z anulowanej wersji DOOMa

Góral, 19 maja 2015, 11:40

W sieci ukazał się zwiastun oraz grafiki pochodzące z anulowanej wersji strzelanki DOOM, nad którą pracowano od 2008 roku. Gra ponoć nie sprostała oczekiwaniom wydawcy i kilka lat temu projekt postanowiono zacząć tworzyć od nowa.

Wieści ze świata (Alien: Isolation, PhysX, Evolve, Worlds of Magic) 5/3/15
Wieści ze świata (Alien: Isolation, PhysX, Evolve, Worlds of Magic) 5/3/15

Draug, 5 marca 2015, 15:55

Dziś piszemy m.in. o domniemanym odejściu Phila Harrisona z Microsoftu, filmie prezentującym wczesną wersję gry Alien: Isolation z widokiem TPP, udostępnieniu za darmo technologii PhysX, wzbogaceniu Evolve o tryb obserwatora oraz przesiadce Worlds of Magic na silnik Unity 5. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Gdzie się podziały sceny wycięte z gier?
Gdzie się podziały sceny wycięte z gier?

MaKaB, 23 grudnia 2014, 20:51

Sceny wycięte z gier - niewykorzystany potencjał?

Nowy Tomb Raider mógł wyglądać zupełnie inaczej – podtytuł Ascension, Lara jeżdżąca na koniu, demony i giganty
Nowy Tomb Raider mógł wyglądać zupełnie inaczej – podtytuł Ascension, Lara jeżdżąca na koniu, demony i giganty

eLCeBe, 18 marca 2013, 14:42

Lara Croft powróciła do domów i serc graczy 5 marca tego roku w najnowszej odsłonie serii Tomb Raider. Przygody najbardziej znanej pani archeolog różnią się znacznie od tego, co znamy z poprzednich części cyklu. Produkcja studia Crystal Dynamics mogła jednak wyglądać zupełnie inaczej – w Internecie pojawiły się artworki i filmik z wczesnych prac koncepcyjnych nad grą.