W kolejnym odcinku podcastu Friendly Fire rozmawiamy o Final Fantasy VII Remake. Poznacie w nim opinie o grze zarówno z perspektywy nowego gracza, jak i fana oryginału.
Friendly Fire
Paweł Woźniak
23 kwietnia 2020 12:37
W najnowszym odcinku podcastu Friendly Fire porozmawialiśmy m.in. o naszych wrażeniach z ogrania Half-Life: Alyx, o tym, czy dla tego tytułu warto kupić gogle wirtualnej rzeczywistości, oraz o nowym polskim RPG-u - Gamedec.
Friendly Fire
Paweł Woźniak
27 marca 2020 15:53
W najnowszym odcinku podcastu Friendly Fire rozmawiamy o serii gier Doom oraz najnowszej odsłonie cyklu - Doom Eternal. Poruszyliśmy także temat ostatniej prezentacji Sony poświęconej PlayStation 5.
Friendly Fire
Paweł Woźniak
20 marca 2020 16:29
W najnowszym odcinku podcastu Friendly Fire rozmawiamy o marcowych growych premierach. Poruszyliśmy m.in. temat nowej odsłony NiOh, Ori and the Will of the Wisps, darmowego CoD-a czy też zbliżającego się Half-Life: Alyx.
Friendly Fire
Paweł Woźniak
13 marca 2020 17:31
W ósmym odcinku Friendly Fire Podcast poruszamy temat Riot Games oraz jego najnowszych projektów. Zastanawiamy się m.in., czy Legends of Runeterra ma szansę powalczyć z konkurencją na rynku, a także przedstawiamy wrażenia z ogrania Valorant.
Friendly Fire
Paweł Woźniak
6 marca 2020 15:50
W najnowszym odcinku Friendly Fire Podcast poruszamy temat Baldur's Gate'a III, a także niedawnej premiery Wolcen: Lords of Mayhem. Rozmawialiśmy także o wpływie koronawirusa na branżę gier wideo oraz graniu jako „ten zły” w RPG-ach.
Friendly Fire
Paweł Woźniak
28 lutego 2020 16:54
W najnowszym odcinku Friendly Fire Podcast rozmawiamy na temat przyszłości gier wideo (m.in. streamingu oraz abonamentów). Poruszamy również inne kwestie, takie jak platformowe potyczki Steama oraz Epic Games.
Friendly Fire
Paweł Woźniak
24 lutego 2020 13:49
W kolejnym odcinku Friendly Fire Podcast głównym tematem jest Blizzard. Wspominamy ich pierwsze gry, wybieramy największe hity i zastanawiamy się, co dalej. Czy ostatnie wtopy to tylko potknięcia, czy zapowiedź upadku?
gry
Paweł Woźniak
14 lutego 2020 16:05
Amy Hennig w trakcie rozmowy ze stroną Idle Thumbs podzieliła się swoimi wrażeniami z tworzenia wysokobudżetowych gier. Zdradziła, że w Naughty Dog pracowała około 80 godzin tygodniowo, a końcówka procesu produkcyjnego ma bardzo negatywny wpływ nie tylko na głównych twórców, lecz także na szeregowych pracowników.
gry
Jakub Błażewicz
7 października 2016 13:50