Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

downgrade Najnowsze wiadomości i informacje

Nowy patch do Red Dead Redemption 2 może obniżać jakość grafiki

Jakub Mirowski, 17 marca 2019, 09:32

Gracze biją na alarm: wygląda na to, że przy okazji łatki 1.06 do gry Red Dead Redemption 2 deweloperzy z firmy Rockstar obniżyli nieco jakość oprawy graficznej, rezygnując z technologii ambient occlusion.

Analiza problemów Wiedźmina 3 na PlayStation 4 z patchem 1.61

Adrian Werner, 29 kwietnia 2018, 11:18

Serwis Digital Foundry udostępnił materiał wideo, który dokładnie pokazuje pogorszenie niektórych elementów oprawy graficznej w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon odpalanej na PlayStation 4 Pro w rozdzielczości 4K i z efektem HDR.

Spory downgrade Kingdom Come: Deliverance w porównaniu z wersją beta

godrikus, 19 lutego 2018, 20:01

Wygląda na to, że proces tworzenia Kingdom Come: Deliverance wymagał postawienia na pewne kompromisy. Jedna z osób uczestniczących w testach beta produkcji podzieliła się porównaniami tych samych lokacji w wersji gry sprzed dwóch lat z tym, co trafiło na półki sklepowe, uwidaczniając tym samym niemały downgrade.

Assassin's Creed Origins doczekał się popremierowego downgrade'u

Góral, 23 listopada 2017, 09:26

Firma Ubisoft wypuściła łatkę 1.05 do gry Assassin's Creed Origins. W założeniach miała ona poprawić wydajność w produkcji, ale okazało się, że pogorszyła oprawę graficzną.

Detroit: Become Human - porównanie graficzne wersji z 2016 i 2017 roku

AlexB, 29 sierpnia 2017, 13:30

W sieci pojawiło się porównanie graficzne dwóch wersji gry Detroit: Become Human – tej zaprezentowanej podczas E3 2016 oraz z tegorocznych targów gamescom. Zmiany są widoczne gołym okiem.

Gra Mass Effect: Andromeda przeszła graficzny downgrade? [news zaktualizowany]

Meehow, 21 marca 2017, 13:35

W sieci pojawiły się materiały porównujące jakość grafiki w finalnej wersji gry Mass Effect: Andromeda z zapisem rozgrywki, który wyciekł w 2016 roku. Część społeczności dopatruje się graficznego downgrade’u w najnowszej propozycji studia BioWare.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - porównanie grafiki z 2015 roku z obecną betą

Góral, 5 lutego 2017, 20:07

Jeden z użytkowników serwisu YouTube wykonał porównanie graficzne zwiastuna gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands z 2015 roku z tym, co możemy obecnie zobaczyć w becie produkcji.

Watch Dogs 2 bez downgrade’u, świat gry dwa razy większy niż w „jedynce"

Maiman, 15 lipca 2016, 09:35

Watch Dogs 2 nie ulegnie downgrade’owi, stwierdził pracujący nad grą Dominic Guay. Osławione obniżenie jakości grafiki w poprzedniej części twórca usprawiedliwił brakiem dostatecznej wiedzy o specyfikacji konsol nowej generacji. Przybliżył też szczegóły dotyczące rozgrywki samej w sobie.

Wiedźmin 3, Skyrim i inne - jak grać poniżej minimalnych wymagań

Meehow, 29 marca 2016, 14:05

Youtuber o pseudonimie LowSpecGamer przygotował zestaw poradników dotyczących uruchamiania mniej lub bardziej sprzętożernych gier na komputerach niespełniających ich minimalnych wymagań sprzętowych. Wśród omawianych tytułów znaleźć można chociażby nasz rodzimy hit, Wiedźmina 3: Dziki Gon.

Tom Clancy's The Division – wersja PC ograniczona przez konsole, konsole otrzymają opcje graficzne

Hed, 7 lutego 2016, 14:30

Pecetowa wersja Tom Clancy's The Division nie rozwinie skrzydeł przez edycje na konsole – twórcy przyznali, że musieli ją ograniczyć, by posiadacze Xboksów One i PlayStation 4 nie poczuli się traktowani niesprawiedliwie. Na platformach Sony i Microsoftu pojawią się za to opcje graficzne rodem z komputerów, które pozwolą przyspieszyć działanie gry.

The Division – gameplay, porównanie grafiki, season pass i kolekcjonerka

Meehow, 18 czerwca 2015, 13:55

W Internecie pojawił się zapis rozgrywki w trybie multiplayer z The Division, a także filmik porównujący oprawę graficzną z buildów zaprezentowanych na targach E3 w 2013, 2014 i bieżącym roku. Ponadto poznaliśmy zawartość edycji kolekcjonerskiej gry i (poniekąd) przepustki sezonowej.

CD Projekt RED przyznaje się do obniżenia jakości Wiedźmina 3. Multiplatformowość gry głównym powodem gorszej grafiki

Góral, 21 maja 2015, 10:15

Studio CD Projekt RED oficjalnie odniosło się do kwestii tak zwanego downgrade'u grafiki w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Marcin Iwiński, współzałożyciel CD Projekt, stwierdził, że obniżenie jakości oprawy jest następstwem kilku rzeczy, w tym przede wszystkim koniecznością stworzenia gry multiplatformowej.

Wiedźmin 3 używa tych samych tekstur, co w 2013 roku; REDKit po premierze

Meehow, 17 maja 2015, 11:10

Studio CD Projekt RED w osobie Philippa Webera potwierdziło, że Wiedźmin 3: Dziki Gon używa tych samych tekstur, co w 2013 roku, i nie miał miejsca żaden downgrade. Ponadto potwierdzono, że po premierze pojawi się REDKit – zestaw narzędzi do modowania gry.

Watch Dogs - czy takie Chicago ładne, jak je malują?

Gab, 15 kwietnia 2014, 15:24

Premiera najnowszego hitu firmy Ubisoft Montreal zbliża się wielkimi krokami. Już pod koniec maja będziemy mieli okazję zdemolować Chicago i uprzykrzać życie jego mieszkańcom, a to wszystko za pomocą telefonu komórkowego. Zanim to jednak nastąpi, możemy sprawdzić czy poza rozwałką, w pecetowej wersji sanboksowego Watch Dogs będzie na co popatrzeć i co podziwiać.