Światowa premiera Clash Royale od twórców Clash of Clans

Oczekiwanie na światową premierę Clash Royale – gry bitewnej od twórców Clash of Clans – dobiegło końca. Studio Supercell udostępniło swoje najnowsze dzieło w modelu darmowym z opcjonalnymi mikropłatnościami.

Piotr Doroń

Studio Supercell, znane szerzej z Clash of Clans – jednego z największych mobilnych hitów w historii, dotrzymało słowa i udostępniło sieciową grę bitewną z elementami gatunku MOBA i karcianki zatytułowaną Clash Royale na całym świecie. Tytuł mogą pobrać posiadacze smartfonów i tabletów z systemami Android oraz iOS. Clash Royale w pierwszych dniach 2016 roku zaliczyło tzw. soft-launch. Beta-testy zorganizowano m.in. w nowozelandzkim App Store.

Clash Royale zostało udostępnione w modelu darmowym z opcjonalnymi mikropłatnościami, który na szczęście nie jest specjalnie uciążliwy (np. autorzy nie zdecydowali się na wykorzystanie systemu energii). Niestety, wśród wielu lokalizacji zabrakło polskiej, więc gracze z naszego kraju zmuszeni są bawić się w języku angielskim.

Clash Royale wracamy do świata znanego z niezwykle dochodowego Clash of Clans. Wcielamy się we władcę, którego plany wybiegają daleko poza mury niewielkiego królestwa. Rozgrywka sprowadza się do udziału w sieciowych pojedynkach z innymi graczami. Przybierają one postać maksymalnie uproszczonych meczów typu MOBA, w których celem jest obalenie wrogiego króla, czego dokonujemy wysyłając w bój jasno wytyczonymi ścieżkami jednostki ofensywne. Jednocześnie dbamy o tyły, robiąc użytek z zaklęć i budując struktury obronne (np. wieże strażnicze).

W Clash Royale nie zabrakło też elementów typowych dla karcianek. Czas pomiędzy walkami spędzamy na składaniu tzw. Battle Decka, złożonego z kart reprezentujących poszczególne jednostki czy zagrania (np. wspomniane zaklęcia). Gra oferuje też możliwość zakładania klanów – ich członkowie mogą wymieniać się kartami, zwiększając tym samym swoje szanse w starciu z przedstawicielami wrogich grup. Na dzień przed światowym debiutem, Clash Royale doczekało się solidnej aktualizacji, która wprowadziła m.in. nowe karty, arenę, skarby i szereg pomniejszych nowości.

Clash Royale

Clash Royale

Mobile
po premierze

Data wydania: 2 marca 2016

Informacje o Grze
7.2

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

3

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
27

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2016-03-02
21:03

makak997 Pretorianin

System nagród strasznie słaby. Za wygranie meczu dostaje się skrzynie z troszkiem pieniędzy i kartami, problem taki że skrzynia otwiera się 3godz+, ma sie tylko 4 miejsca na skrzynie i można jedną naraz otwierać. Są jeszcze 2 specjalne skrzynie które otwierają się co 4 i 24 godziny. Wygrywanie meczy gdy skrzynia Ci się otwiera nie daje nic poza rankingiem który odblokowuje nowe karty ze skrzyń, na które musisz czekać 3godz+. Poziom konta jest uzależniony od twoich kart czyli skrzyń. Możliwe że jest jakaś mechanika później w grze o której gra nie raczyła mnie powiadomić.

Komentarz: makak997

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl