Sukces gry Dragon’s Dogma w Japonii – sprzedano ponad 330 tysięcy egzemplarzy

Nowa gra akcji RPG firmy Capcom cieszy się dużym zainteresowaniem w Japonii. Dragon’s Dogma została kupiona w tym kraju 330 tysięcy razy.

Szymon Liebert

Sukces gry Dragon’s Dogma w Japonii – sprzedano ponad 330 tysięcy egzemplarzy - ilustracja #1

Dragon’s Dogma została sprzedana ponad 330 tysięcy razy w Japonii w zaledwie kilka dni obecności na rynku. Dowiedzieliśmy się tego z podsumowań firmy Media Create, które przedstawił serwis Andriasang, śledzący tamtejszy rynek. To dobra informacja dla firmy Capcom, czyli producenta i wydawcy gry, oraz samych graczy. W dzisiejszej recenzji Dragon’s Dogma będę przekonywał, że to jedna z ciekawszych produkcji wydanych na konsolach tej generacji.

Nowa marka firmy Capcom została sprzedana w nakładzie 302 tysięcy egzemplarzy na PlayStation 3 i ponad 29 tysięcy na Xboksie 360. Produkcja wyprzedziła parę innych tytułów wydanych w ostatnim czasie, w tym Mario Tennis Open na 3DS-a. Mocny debiut tytułu dobrze rokuje na przyszłość, chociaż prawdziwym sprawdzianem okażą się wyniki na zachodnich rynkach. Dragon’s Dogma była tworzona także z myślą o graczach z Ameryki i Europy.

W Dragon’s Dogma wcielamy się w śmiałka, który zostaje wybrany przez smoka do walki o losy ludzkości. Podczas zabawy przemierzamy sporych rozmiarów świat i walczymy z potworami. Ciekawe jest to, że akcja przypomina skrzyżowanie Devil May Cry z Shadow of the Colossus – bohaterowie wyprowadzają ciosy błyskawicznie i mogą wspinać się na większych wrogów. Takie pomysły zaowocowały bardzo dobrą grą, o czym przekonacie się z recenzji.

Dragon’s Dogma została wydana w Polsce w ubiegły piątek w wersji na Xboksa 360 oraz PlayStation 3. Grę można kupić za 239,99 zł.

  1. Oficjalna strona Dragon’s Dogma
Dragon's Dogma

Dragon's Dogma

PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 22 maja 2012

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

8.0

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Ruszyła kolejna edycja akcji Indie Royale - pakiet tanich gier niezależnych, w tym m.in. Tension i The Ship

Następny
Ruszyła kolejna edycja akcji Indie Royale - pakiet tanich gier niezależnych, w tym m.in. Tension i The Ship

Warner Bros. Interactive zapowiedziało nową odsłonę cyklu Spy Hunter

Poprzedni
Warner Bros. Interactive zapowiedziało nową odsłonę cyklu Spy Hunter

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl