Sukces Divinity: Original Sin II na Kickstarterze - twórcy wprowadzają nowe cele dodatkowe

Belgijskie studio Larian, twórcy hitu Divinity: Original Sin, wprowadzili nowe cele dodatkowe w zbiórce na Kickstarterze po tym, jak niemal wszystkie z początkowych zostały osiągnięte w mniej niż dwa tygodnie.

Jakub Mirowski

Od początku zbiórki nie minęły jeszcze nawet dwa tygodnie, a Divinity: Original Sin II już ma na koncie niemal 1,4 miliona dolarów. - Sukces Divinity: Original Sin II na Kickstarterze - twórcy wprowadzają nowe cele dodatkowe - wiadomość - 2015-09-11
Od początku zbiórki nie minęły jeszcze nawet dwa tygodnie, a Divinity: Original Sin II już ma na koncie niemal 1,4 miliona dolarów.

Druga część Divinity: Original Sin wzięła Kickstarter szturmem – w kilkanaście godzin od rozpoczęcia kampanii zebrano całą potrzebną sumę. Zbiórka nie straciła jednak rozpędu. W jedenaście dni od jej startu studio Larian osiągnęło już prawie wszystkie cele dodatkowe – i wprowadziło kolejne. Teraz aby odblokować całą potencjalną zawartość gry, gracze muszą zebrać dwa miliony dolarów – co wcale niemożliwe nie jest. Obecnie Belgowie mają na swym koncie 1,37 miliona dolarów, ale do końca zbiórki zostało aż 19 dni.

Wraz z przekroczeniem granicy 1,35 miliona dolarów użytkownicy Kickstartera odblokowali drugie drzewko umiejętności, które zostanie wybrane przez społeczność zgromadzoną wokół projektu. Ostatnim z planowanych początkowo celów dodatkowych była Sala Ech – możliwość odwiedzania zaświatów, w których moglibyśmy trenować swe umiejętności bojowe, porozmawiać ze zmarłymi (i przyjmować od nich zadania), a nawet wybrać się do Otchłani, niebezpiecznego miejsca, wypełnionego unikalnymi przedmiotami. Taka opcja pojawi się w Divinity: Original Sin II, o ile graczom uda się uzbierać 1,5 miliona dolarów. A ponieważ jest to bardzo prawdopodobne, Belgowie ogłosili nowe cele dodatkowe:

  1. 1,65 miliona dolarów – dedykowane narzędzia moderskie, do których stworzenia zostanie oddelegowany osobny zespół;
  2. 1,75 miliona dolarów – rozbudowanie relacji pomiędzy postaciami, z możliwością zawierania przyjaźni, robienia sobie wrogów, a nawet wchodzenia w romanse;
  3. 1,85 miliona dolarów – zmiennokształtna maska, pozwalająca graczowi na przyjmowanie różnych postaci, a przez to i ról;
  4. 2 miliony dolarów – tryb Dungeon Master, w którym sprawujemy kontrolę nad lochami, w których grają inni gracze.
Grę na Kickstarterze wsparło już prawie 30 tysięcy osób. - Sukces Divinity: Original Sin II na Kickstarterze - twórcy wprowadzają nowe cele dodatkowe - wiadomość - 2015-09-11
Grę na Kickstarterze wsparło już prawie 30 tysięcy osób.

Oczywiście trudno się spodziewać, by Divinity: Original Sin II nadal zbierało fundusze w tak zastraszająco szybkim tempie, jednak 2 miliony to cel jak najbardziej możliwy do zrealizowania. Tym bardziej, że pierwsze opinie dziennikarzy, którzy grę widzieli, są bardzo pozytywne: Larian tworzy godną kontynuację doskonałej gry RPG, nie godząc się przy tym na większe uproszczenia w formule, którą pokochali fani „jedynki”. Premiera planowana jest na 2017 rok, wyłącznie na PC.

  1. Divinity: Original Sin II w serwisie Kickstarter
  2. Graliśmy w Divinity: Original Sin II – sequel bez uproszczeń
Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 14 września 2017

Informacje o Grze
9.3

GRYOnline

8.6

Gracze

9.6

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Jakub Mirowski

Autor: Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
3
4
5
6
7
8
9
10
12
13
15
19
20
24
26
27
28

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-09-12
14:19

zanonimizowany619836 Generał

oby to tez zostalo sfinansowane.

Komentarz: zanonimizowany619836
2015-09-11
21:16

zanonimizowany939625 Generał

👍

No i pięknie im idzie, niech zbiorą jak najwięcej.

Komentarz: zanonimizowany939625
2015-09-11
21:07

Gibsonn Generał

😉

...nie ma jak zrobic gre za kase frajerow z kickstartera (za darmoche), pozniej jeszcze na tym w pizdu zarobic i skomlec o więcej OMFG....

Komentarz: Gibsonn
2015-09-11
16:46

zanonimizowany812014 Konsul

: (

Komentarz: zanonimizowany812014
2015-09-11
16:36

reksio Senator

reksio

Sir Xan się za Ciebie pomodli.

Komentarz: reksio

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl