Jak wygląda sprawa z pecetową wersją Grand Theft Auto IV chyba wiedzą już wszyscy zainteresowani. Bardzo wysokie wymagania sprzętowe, mnóstwo błędów, problemy z uruchomieniem i graniem w sieci. Innymi słowy: bardzo nieudana konwersja.
Jak wygląda sprawa z pecetową wersją Grand Theft Auto IV chyba wiedzą już wszyscy zainteresowani. Bardzo wysokie wymagania sprzętowe, mnóstwo błędów, problemy z uruchomieniem i graniem w sieci. Innymi słowy: bardzo nieudana konwersja.
Problemów z grą ledwie dwa dni po jej premierze zostało opisanych całe multum. Fakt ich istnienia zauważają już nie tylko gracze – serwis Steam, po indywidualnym rozpatrzeniu każdej sprawy, zwraca klientom pieniądze wydane na GTA IV. Wszystkie niezbędne informacje odnośnie tego, jak ubiegać się o stracone (a można to tak nazwać) pieniądze znajduje się tutaj oraz w tym wątku na forum Steam.
Jeśli jednak zamierzasz walczyć z wadliwą grą, to być może przyda ci się poradnik „krok po kroku” w kwestii grania w multiplayera. Bowiem rzecz nie jest tak prosta, jak by się mogło wydawać (o czym niektórzy wiedzą już aż zbyt dobrze).
Prawda, że proste i intuicyjne? Oczywiście zanim to wszystko będziesz miał okazję przetestować, być może czeka cię widok jednego z wielu błędów uniemożliwiających uruchomienie gry. Jeśli chcesz wiedzieć czym dokładnie jest wyświetlający się komunikat „STRM20” lub „RMN20” – ściągnij ten dokument ze strony Rockstara (lub zajrzyj do tego wątku na forum Steam, gdzie przy okazji opisanych jest mnóstwo innych utrudnień i sposobów radzenia sobie z nimi).
Cóż pozostaje na koniec napisać? Mało sympatyczny prezent Rockstar dał pecetowcom na Mikołajki (chyba, że należysz do małej grupki szczęśliwców z potężnym komputerem, którzy cieszą się grą od dwóch dni). Poprosimy o patcha i to szybko!

Więcej:To już praktycznie pewne - GTA 5 powraca do PS Plus, twierdzi znany informator
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Filip Grabski
Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).