Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 grudnia 2019, 09:12

autor: Adrian Werner

Starship Troopers Terran Command - zapowiedziano RTS-a w stylu They Are Billions

Znane z Order of Battle: World War II studio The Artistocrats pracuje nad Starship Troopers: Terran Command, czyli opartą na filmowej licencji strategią czasu rzeczywistego wzorowaną na popularnym They Are Billions.

W Starship Troopers: Terran Command zagramy w przyszłym roku. - Starship Troopers Terran Command - zapowiedziano RTS-a w stylu They Are Billions - wiadomość - 2019-12-03
W Starship Troopers: Terran Command zagramy w przyszłym roku.
STARSHIP TROOPERS: TERRAN COMMAND W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: The Artistocrats
  2. Wydawca: Slitherine
  3. Gatunek: RTS
  4. Platformy: PC
  5. Data premiery: 2020 r.

Firma Slitherine zapowiedziała grę Starship Troopers: Terran Command, czyli RTS-a korzystającego z filmowej licencji. Produkcja zmierza wyłącznie na PC, a jej premierę zaplanowano na przyszły rok. Za projekt odpowiada studio The Artistocrats, mające na koncie grę Order of Battle: World War II.

Starship Troopers: Terran Command obsadzi nas w roli dowódcy jednostki tytułowych żołnierzy kosmosu, którzy zostają zrzuceni na obcą planetę z ludzką kolonią, która została zaatakowana przez agresywną rasę insektoidalnych Arachnidów. Sądząc po pierwszych fragmentach rozgrywki, gra wydaje się mocno zainspirowana popularnym They Are Billions.

W trakcie zabawy będziemy dowodzili niewielkimi oddziałami, które zmuszone zostaną do walki z hordami obcych. Konieczne ma być wykorzystywanie właściwości terenu, w tym zwłaszcza miejsc mogących pełnić rolę wąskich gardeł utrudniających marsz wrogich sił, oraz staranne pozycjonowanie struktur i urządzeń defensywnych. Do naszej dyspozycji oddanych zostanie także wiele typów jednostek dysponujących unikalnym uzbrojeniem oraz zdolnościami.

Gra zaoferuje dynamiczną kampanię, w ramach której stoczymy wojnę o całą planetę. Nasze decyzje, sukcesy i porażki ukształtują dalszy przebieg konfliktu oraz kolejne wyzwania. Gracz będzie mógł niewolniczo wykonywać rozkazy dowództwa, nawet gdy spowodują duże straty w ludziach, co nagrodzone zostanie dostępem do lepszych jednostek i sprzętu. Możliwe jednak ma być również dokonywanie własnych wyborów, co poskutkuje słabszym wsparciem ze strony przełożonych, ale zapewni nam większą swobodę przy planowaniu strategii wojennej.

W trakcie kampanii będziemy odblokowywali coraz lepszy sprzęt i zdolności dzięki drzewkom rozwoju. Zwykli żołnierze mają być jedynie mięsem armatnim, ale gracz otrzyma także możliwość dołączania do oddziałów dowódców, których zdolności mają rosnąć z bitwy na bitwę.

  1. Oficjalna strona Slitherine

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej