Star Citizen – udostępniono nowe filmy, ukazujące statki dostępne w grze
W sieci pojawiły się nowe filmy z gry Star Citizen, wygenerowane na jej silniku. Stworzono je w formie reklam statków, ukazując elementy rozgrywki takie, jak modyfikowanie pojazdów i walkę w przestrzeni kosmicznej.
Wraz z przekraczaniem kolejnych progów finansowych przez Star Citizen, studio Cloud Imperium Games coraz bardziej rozpieszcza swoich fanów. Tym razem doczekaliśmy się publikacji nowych filmów (stworzonych na silniku gry) z nadchodzącego kosmicznego symulatora, stylizowanych na reklamy statków, które znajdą się w produkcji. Do znanego już wideo z 300 Series dołączyły materiały prezentujące myśliwce marek Hornet i Aurora.
Pierwszy z powyższych filmów ukazuje pojazd o nazwie Hornet, produkowany przez firmę Anvil Aerospace. Jednostkę pokazano w akcji, toteż reklama daje nam przedsmak emocji, jakie czekają graczy podczas starć w kosmosie (mimo że oglądamy tu dynamiczne filmowe ujęcia zamiast fragmentów wyjętych bezpośrednio z rozgrywki).
Z kolei drugi materiał reklamuje jednostkę najczęściej trafiającą w ręce osób, które zdecydowały się wesprzeć Star Citizen: Aurorę należącą do marki RSI (Robert Space Industries). Przy okazji tego statku zaprezentowano system modyfikacji, jakie można do niego wprowadzać. Dostępne są między innymi różnorodne działka do wyboru (umieszczane w różnych miejscach), nic nie stoi też na przeszkodzie, by podczepić kontener do podwozia i zwiększyć przestrzeń ładunkową albo wymienić fotel pilota na wygodniejszy. Ponadto film z Aurorą ukazuje swobodny lot w przestrzeni kosmicznej (choć, ponownie, nie mamy tu fragmentów gameplayu).

Warto też wspomnieć, że zaledwie wczoraj informowaliśmy o zebraniu na Star Citizen kwoty 22 milionów dolarów, a gra już jest w połowie drogi do wskoczenia na kolejny pułap. Przypomnijmy, że osiągnięcie ostatniego progu finansowego zagwarantowało realistyczniejszą prezencję twarzy u postaci, które zostaną ukazane w produkcji. Co więcej, ogłoszono przy tej okazji konkurs The Next Great Starship, w którym nagrodą jest między innymi 30 tysięcy dolarów.
Premiery finalnej wersji Star Citizen możemy spodziewać się w 2015 roku, jakkolwiek w międzyczasie otrzymamy kilka modułów, udostępniających różne elementy rozgrywki (pierwszy z nich, zawierający wirtualny hangar, wypuszczono w sierpniu). Wydanie tytułu przewidziano tylko dla pecetów.
- Gra Star Citizen, czyli co najlepsze z Wing Commandera, Privateera i EVE Online
- Oficjalna strona internetowa gry Star Citizen

- trailery (gry)
- Cloud Imperium Games
- PC
Komentarze czytelników
graf_0 Legend

Rozumiem że to normalny projekt, ale sposób prezentowania rozwoju i mówienie "jak zbierzemy X kasy to zrobimy dodatkowy statek" robi wrażenie oszustwa :D
Stefanek01 Pretorianin
"Rozumiem że to normalny projekt, ale sposób prezentowania rozwoju i mówienie "jak zbierzemy X kasy to zrobimy dodatkowy statek" robi wrażenie oszustwa :D".
Ale za co mieli by zrobić tę grę?
W 2012 roku Chris i kumple poszli do wydawców, to wszyscy kazali im spadać. Więc zaczęli organizować zbiórkę pieniędzy na produkcję gry od społeczności graczy. Skoro sposób zbiórki się sprawdza, to dlaczego ma być zły? Jak nie chcesz, to nie płacisz i tyle. Niech się martwią ci co płacą i wołają "dajcie więcej zawartości!"
Stefanek01 Pretorianin
Po drugie. Wiesz jaką ogromną presję wywiera 270 000 ludzi, którzy to coś kupili sięgając głęboko do kieszeni? Gdyby Chris oszukał to tysiące chciało by ich dosłownie za jaja powywieszać na przydrożnych słupach. Pozew zbiorowy był by murowany.
graf_0 Legend

Stefanek - po prostu nie mam pełnego zaufania do tego sposobu finansowania gier.
Bo nieco brakuje tego finansowego bata i władzy wydawcy która stara sie w kupie wszystko utrzymać.
Jak na razie Kickstarterzy sa dobrzy w OBIECYWANIU.
Przypomina mi to trochę czasy jak późnego liceum i studiów jak planowaliśmy z kumplami gry, nawet je programowaliśmy.
Tyle że mielisym 100 milionów pomysłów na mechanikę - chcieliśmy zrobić nowe lepszego fallouta 2, ale nie mieliśmy dość skrupulatności aby zająć się porządnie podstawami.
Stefanek01 Pretorianin
"Brakuje tego finansowego bata i władzy wydawcy która stara sie w kupie wszystko utrzymać. Jak na razie Kickstarterzy sa dobrzy w OBIECYWANIU. " To pełna racja, rośnie liczba kickstarterowych niewypałów.
"mielisym 100 milionów pomysłów na mechanikę - chcieliśmy zrobić nowe lepszego fallouta 2". Raja. Pomysłów dużo, ale jak się za projekt zabierzesz na poważnie , to się okaże że to zajmie 80% więcej czasu , sprzętu i pieniędzy niż sobie wyobrażałeś na początku :D. Mam 2 takie nieskończone i 2 razy się tak przeliczyłem.
Ale obejrzyj sobie to www.youtube.com/watch?v=J5YJDOwil0k
Pokazują biura, sprzęt i armię pracowników. Może im się uda. :P