S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - ukazała się nowa wersja świetnego moda Misery

Rozbudowana modyfikacja Misery do gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci doczekała się wersji 2.2. Mod zwiększa poziom trudności i realizm rozgrywki, poprawia grafikę i dodaje mnóstwo nowych elementów.

Kamil Zwijacz

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - ukazała się nowa wersja świetnego moda Misery - ilustracja #1

Kilka lat temu na łamach tvgry.pl mogliście zapoznać się z modem Misery do gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci (S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat). To ciekawy projekt, którego główną atrakcją jest zwiększenie poziomu trudności, chociażby przez zmiany w interfejsie gracza. Jednak to nie wszystko, gdyż dodaje on też nowe funkcje i poprawia grafikę. W 2014 roku jego twórcy wypuścili wersję 2.1 i rozpoczęli pracę nad kolejną aktualizacją. Od tamtej pory o modzie było dość cicho, ale wczoraj ukazało się ostateczne wydanie wersji 2.2.

Misery 2.2 w skrócie:
  1. duża modyfikacja do gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci;
  2. zwiększa realizm i poziom trudności;
  3. poprawia grafikę i udźwiękowienie;
  4. ulepsza działanie SI;
  5. dodaje szereg nowych elementów.

Co takiego teraz oferuje Misery? Pisząc w skrócie, sporo dobrego. Natomiast zagłębiając się w szczegóły, wersja 2.2 wprowadziła możliwość rozmontowywania znalezionych łupów na mniejsze części czy też naprawiania zniszczonych przedmiotów. To jednak tylko niewielki wycinek z wszystkich elementów wprowadzonych na przestrzeni kilku lat.

Jeżeli chodzi o kwestie audio-wideo, to po zainstalowaniu modyfikacji otrzymacie ładniejsze bronie, lepiej oteksturowanych mutantów, zmienione cieniowanie i oświetlenie, a nawet nowe udźwiękowienie. Twórcy poprawili też sztuczną inteligencję, która lepiej się zachowuje i stosuje bardziej zaawansowane taktyki. Gra, o czym, już wspomniałem, jest również trudniejsza i bliższa rzeczywistości. Usunięto np. minimapę czy wskaźnik pokazujący ilość amunicji. Medykamenty działają wolniej, zmieniono działanie broni, jedzenie i bandaże nie odnawiają zdrowia itd. Do tego dochodzą trzy grywalne klasy postaci, nowe bronie, przedmioty, dodatkowe warunki pogodowe, latarki i baterie, możliwość gotowania oraz wiele innych.

Jak widać, nie jest to zwykła, drobna modyfikacja, a projekt zmieniający mnóstwo elementów, które potrafią całkowicie odmienić sposób grania w S.T.A.L.K.E.R.-a. Dostępny jest on oczywiście za darmo, więc tym bardziej zachęcamy do spróbowania swoich sił w Misery 2.2.

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 2 października 2009

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

8.7

Gracze

9.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

47

Oddworld: Soulstorm - zwiastun i nowe konkrety

Następny
Oddworld: Soulstorm - zwiastun i nowe konkrety

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - sprzedano ponad 2 mln egzemplarzy

Poprzedni
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - sprzedano ponad 2 mln egzemplarzy

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl