Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 lutego 2019, 14:50

autor: Frozen

Sprzedaż Monster Hunter World przekroczyła 11 milionów egzemplarzy

Capcom opublikował sprawozdanie finansowe za trzeci kwartał roku fiskalnego 2018. Możemy się z niego dowiedzieć, że Monster Hunter World osiągnęło sprzedaż na poziomie 11 milionów kopii.

Monster Hunter World nie bez powodu uważany jest za największy sukces w historii Capcomu. - Sprzedaż Monster Hunter World przekroczyła 11 milionów egzemplarzy - wiadomość - 2019-02-04
Monster Hunter World nie bez powodu uważany jest za największy sukces w historii Capcomu.

Firma Capcom opublikowała wyniki finansowe za okres od 1 października do 31 grudnia 2018 roku. Najistotniejszą zawartą w nich informacją jest aktualna łączna liczba sprzedanych egzemplarzy gry Monster Hunter World. Tytuł rozszedł się w ponad 11 milionach egzemplarzy na całym świecie (przy uwzględnieniu zarówno dystrybucji cyfrowej, jak i fizycznej).

Do końca roku fiskalnego (tj. do 31 marca 2019 roku) Capcom ma nadzieję sprzedać 25 milionów kopii gier ze swojego portfolio. W osiągnięciu tego wyniku ma im pomóc dalsza sprzedaż Resident Evil 2 (wydawca poinformował, że do sklepów trafiły już trzy miliony pudełek z grą) oraz zbliżająca się wielkimi krokami premiera Devil May Cry 5. Firma jest bardzo zadowolona ze sprzedaży również takich tytułów jak Mega Man 11, Red Dead Redemption 2 (Capcom jest japońskim wydawcą gier od Rockstar Games) i Onimusha: Warlords.

Capcom liczy na wysoką sprzedaż Devil May Cry 5. Gra ukaże się 8 marca 2019 roku. - Sprzedaż Monster Hunter World przekroczyła 11 milionów egzemplarzy - wiadomość - 2019-02-04
Capcom liczy na wysoką sprzedaż Devil May Cry 5. Gra ukaże się 8 marca 2019 roku.

Pod koniec tego roku Monster Hunter World ma otrzymać pierwsze duże rozszerzenie zatytułowane Iceborne. W przygotowaniu jest również ekranizacja, za którą odpowiedzialny jest Paul W.S. Anderson (Resident Evil, Resident Evil 2: Apokalipsa).

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.