Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 maja 2019, 15:55

Sprzedaż i aktualizacja Dead Cells oraz sukces Dauntless - wieści

Dziś piszemy o sprzedaży i aktualizacji Dead Cells oraz sukcesie dystrybuowanej w modelu free-to-play gry RPG akcji Dauntless. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Sprzedaż i aktualizacja Dead Cells

Dead Cells wciąż się rozwija. - Sprzedaż i aktualizacja Dead Cells oraz sukces Dauntless - wieści - wiadomość - 2019-05-24
Dead Cells wciąż się rozwija.

Studio Motion Twin pochwaliło się, że sprzedaż Dead Cells, czyli dynamicznej gry akcji z elementami roguelike'a i metroidvanii, przekroczyła dwa miliony egzemplarzy. Z tej okazji w PlayStation Store, Microsoft Store oraz Nintendo eShop można kupić tytuł ze zniżką wynoszącą 20%. Czas trwania promocji jest zależny od sklepu.

Ogłoszenie to zbiegło się z debiutem aktualizacji Rise of the Giant na PlayStation 4 oraz Nintendo Switch. Dodaje ona do gry 10 nowych typów przeciwników, szereg umiejętności, bronie, a nawet ukryty poziom, do którego mogą dostać się najbardziej wytrwali gracze. Nie zabrakło też licznych zmian w balansie oraz poprawek błędów, w tym tych zasugerowanych przez społeczność. Pełną zawartość patcha znajdziecie tutaj.

Aktualizacją Rise of the Giants posiadacze pecetowej wersji Dead Cells mogą cieszyć się od marca. Wersja gry na Xboksa One ma ją otrzymać „wkrótce”. Dokładna data nie jest jednak znana.

Sukces Dauntless

Dauntless cieszy się sporą popularnością. - Sprzedaż i aktualizacja Dead Cells oraz sukces Dauntless - wieści - wiadomość - 2019-05-24
Dauntless cieszy się sporą popularnością.

Minęły ledwie trzy dni odkąd Dauntless, czyli dystrybuowany w modelu free-to-play RPG akcji w stylu serii Monster Hunter, opuścił fazę beta, a studio Phoenix Labs już może pochwalić się dużym sukcesem. W dniu premiery w produkcji zarejestrowało się 500 tysięcy nowych graczy. Łącznie na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One tytuł sprawdziło przeszło 4 miliony ludzi (via DSOG). Oznacza to, że przez niecały rok od poprzedniego tego typu komunikatu przez dzieło Phoenix Labs przewinęło się około 2 miliony śmiałków.

Z innych ciekawych statystyk, od 21 maja, czyli od premiery pełnej wersji Dauntless, łącznie gracze spędzili w tytule przeszło 2 miliony godzin i udali się na ponad 3 miliony polowań. Takie liczby z pewnością stanowią motywację dla ekipy z Phoenix Labs, by dalej rozwijać tytuł i przyciągać do niego kolejne grupy osób. Przypominamy, że w planach jest chociażby wydanie produkcji na konsolę Nintendo Switch i urządzenia mobilne.

Galeria filmów

Polecamy też Waszej uwadze najnowsze filmy z gier:

  1. Ultracore zwiastun #1
  2. Rescue HQ: The Tycoon zwiastun #2
  3. Pathologic 2 zwiastun na premierę
  4. Mutant Year Zero: Road to Eden Seed of Evil
  5. Luckless Seven zwiastun #1
  6. Littlewood zwiastun #1
  7. Cadence of Hyrule: Crypt of the NecroDancer featuring The Legend of Zelda zwiastun #1
  8. Battalion 1944 zwiastun na premierę
  9. Arma III DLC Contact
  10. Rune II Ages of Darkness
  11. NiOh 2 zwiastun #2
  12. A Plague Tale: Innocence Wyróżnienia
  13. Arena of Valor zwiastun #1

Miłosz Szubert

Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

więcej