Sony świętuje i przedstawia PlayStation 4 Pro 500 Milion Limited Edition
Sony sprzedało łącznie już ponad 500 milionów konsol PlayStation. Z tej okazji zdecydowano się przygotować specjalną wersję PlayStation 4 Pro - 500 Million Limited Edition.

Sprzedaż urządzeń z rodziny PlayStation przekroczyła 525,3 milionów sztuk na całym świecie. Dlatego nowa wersja konsoli PlayStation 4 Pro ma być podziękowaniem dla wszystkich fanów. Dostępnych będzie jedynie 50 tysięcy sztuk w edycji limitowanej, wykorzystujących ciemnoniebieskie i lekko przezroczyste materiały.
Wpis na amerykańskim blogu PlayStation nie wspomina o sprzedaży limitowanej edycji konsoli w Europie i Azji.
Wersja 500 Million Limited Edition będzie posiadała dysk o pojemności 2 TB. W zestawie znajdą się stylizowany kontroler, słuchawka mono, kamera PlayStation oraz specjalny stojak na konsolę. Logo PlayStation 4 oraz etykieta z wytłoczonym numerem egzemplarza zostały wykonane z brązu. Sprzedaż modelu ruszy 24 sierpnia, wyceniono go na 499 dolarów (około 1860 zł).
Historia marki sięga 1994 roku, kiedy pojawiło się na rynku pierwsze PlayStation. Najnowsza odsłona konsoli – czyli PlayStation 4 – opublikowana została jesienią 2013 roku. Od tego czasu sprzedała się w ponad 81 milionach egzemplarzy.
- PS4 / PlayStation 4
- sprzedaż konsol
- edycje specjalne (konsole)
- rynek konsolowy
- Sony Interactive Entertainment
- PlayStation
- konsole
- PS2
- PS3
- PSP
- PSV
- PS4
- PS1
Komentarze czytelników
WolfDale Legend

Gdyby nie tzw. tytuły ekskluzywne to konsol już dawno by nie było. To nie komputery gdzie każdy producent ugryzie choć trochę tortu dla siebie bo ten kupi części tego producenta, a ten drugiego lub zrobi miks. To właśnie odróżnia konsole od komputerów.
zanonimizowany1269252 Chorąży
Być może i masz rację. Nie zmienia to jednak faktu, że polityka ekskluzywów uderza w graczy, a działa na korzyść korporacji.
WolfDale Legend

Microsoft robi to tylko dlatego bo jest w pupie i musi przekonać jakoś graczy do siebie. Gdyby to on był na tronie to nawet palcem by nie kiwnął w tym kierunku. Ale dalej wierzcie w bajki, bo prawda jest taka że bardziej zawsze stara się ten co jest w tyle. Bo gdyby tego nie robił to już dawno rynek by go pogrzebał.
WolfDale Legend

Szczerze to bardzo mi się podoba. Skromnie, a ładnie i dość oryginalnie. Przypominają mi się czasy konsol GameBoy w wersjach przezroczystych i kontrolery DualShock2.
zanonimizowany1269252 Chorąży
Kup naszą konsolę co by nasza korporacja zarobiła i mamy *** na graczy.
100 razy bardziej podoba mi się polityka MS. Jeśli dalej pójdą w cross-platform (i to nawet nie własne, a np. Nintendo), a dodatkowo zaczną traktować gry jako "service" jak wydaje się, że zaczynają z Xbox Game Pass to kupię od nich wszystko :)
Tylko idioci nie widzą, że polityka Sony uderza w graczy ograniczając ich w kwestii gier, a to działa jedynie na korzyść korpo, a nie graczy. Chociaż gracze Sony śmiejący się, że ktoś inny nie zagra w grębo wybrał inny device to idioci.