Songs of Conquest, czyli najlepszy spadkobierca Heroes 3, opuści bezpieczne mury PC i spróbuje podbić nowy rynek

Wyśmienita turowa strategia fantasy Songs of Conquest doczeka się wersji mobilnej. Zagramy w nią w przyszłym roku.

Adrian Werner

Songs of Conquest, czyli najlepszy spadkobierca Heroes 3, opuści bezpieczne mury PC i spróbuje podbić nowy rynek, źródło grafiki:
Songs of Conquest, czyli najlepszy spadkobierca Heroes 3, opuści bezpieczne mury PC i spróbuje podbić nowy rynek Źródło: "Songs of Conquest".

Songs of Conquest, które opuściło wczesny dostęp w maju tego roku, to jeden z najlepszych duchowych spadobierców serii Heroes of Might and Magic. Do tej pory w tytuł mogli grać jedynie pecetowcy, ale to wkrótce ulegnie zmianie. Odpowiedzialne za grę studio Lavapotion zapowiedziało bowiem wersję mobilną.

  1. Songs of Conquest trafi na urządzenia mobilne na początku przyszłego roku.
  2. Nie podano, na jakie dokładnie systemy mobilne zmierza ten tytuł, ale prawie na pewno będzie to zarówno iOS, jak i Android.
  3. Wersja mobilna wystartuje z dwoma trybami – kampanią oraz Podbojem (ang. Conquest), uwzględniającym szereg gotowych map i scenariuszy, jak również opcję zabawy na losowo generowanych poziomach.
  4. Wszystko wskazuje więc na to, że w wersji mobilnej zabraknie trybu multiplayer, który jest obecny w wersji pecetowej.

Autorzy ostrzegają, że pomimo pixelartowej stylityki Songs of Conquest jest dosyć wymagającą produkcją, więc może mieć problemy z działaniem na najsłabszych telefonach.

Songs of Conquest zadebiutowało we wczesnym dostępie 21 maja 2022 roku, a dwa lata później ukazała się wersja 1.0. Gra została przyjęta ciepło – na Steamie na 86% pozytywnych recenzji.

  1. Recenzja gry Songs of Conquest – bez Might and Magic w tytule, za to z Heroesami w sercu
  2. Songs of Conquest – poradnik do gry
  3. Oficjalna strona gry
Songs of Conquest

Songs of Conquest

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 20 maja 2024

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

6.8

Gracze

8.6

Steam

8.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Premiera EA Sports FC 25. Na Steamie cena w złotówkach pozostaje najwyższa na świecie, liczba graczy na platformie systematycznie rośnie

Następny
Premiera EA Sports FC 25. Na Steamie cena w złotówkach pozostaje najwyższa na świecie, liczba graczy na platformie systematycznie rośnie

Adaptacja Death Stranding mogła być „wysokobudżetowa, z ekstrawaganckimi wybuchami”, ale nie tego chciał Hideo Kojima

Poprzedni
Adaptacja Death Stranding mogła być „wysokobudżetowa, z ekstrawaganckimi wybuchami”, ale nie tego chciał Hideo Kojima

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl