Z informacji pozyskanych przez nas od przedstawicieli polskiego oddziału firmy Ubisoft wynika, że gra skaterska Shaun White Skateboarding w wersji na PC nie zostanie wydana w wersji pudełkowej. Produkcja, nad którą pracuje studio firmy z siedzibą w Montrealu (Prince of Persia, Assassin’s Creed, Splinter Cell: Conviction), będzie dostępna wyłącznie za pośrednictwem serwisów dystrybucji cyfrowej.
Z informacji pozyskanych przez nas od przedstawicieli polskiego oddziału firmy Ubisoft wynika, że gra skaterska Shaun White Skateboarding w wersji na PC nie zostanie wydana w wersji pudełkowej. Produkcja, nad którą pracuje studio firmy z siedzibą w Montrealu (Prince of Persia, Assassin’s Creed, Splinter Cell: Conviction), będzie dostępna wyłącznie za pośrednictwem serwisów dystrybucji cyfrowej.
Grę znajdziecie m.in. w ofercie UbiShop, a także platformy Steam. Powód takiego stanu rzeczy nie został nam co prawda podany, lecz możemy spodziewać się, że stoi za nim potencjalnie niewielka baza odbiorców gry wśród użytkowników pecetów. W przypadku konsol Xbox 360, PlayStation 3 i Wii najprawdopodobniej nic w tej kwestii nie uległo zmianie i gra ukaże się normalnie w pudełkach.
Jednocześnie firma Ubisoft Polska potwierdziła, że Shaun White Skateboarding we wszystkich czterech odsłonach trafi do sprzedaży na europejskim rynku 29 października tego roku. W grze sygnowanej wizerunkiem i nazwiskiem Latającego Pomidora – przezwiska nadanego White’owi z racji imponującej fryzury w kolorze tego warzywa – zadaniem gracza będzie wykonywanie wyszukanych trików, realizowanie różnych wyzwań i docieranie do trudno dostępnych lokacji, a co za tym idzie - wpływanie na wygląd całego miasta. W miarę upływu czasu będzie się ono przeobrażać w prawdziwe centrum skateboardingu.

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.