Roman Ribaric ze studia Croteam oświadczył na łamach serwisu Destructoid, że deweloping pierwszoosobowej strzelaniny Serious Sam 3 postępuje w zadowalającym tempie. Z tego też względu pełna wersja nowej odsłony przygód Sama „Seriousa” Stone’a powinna zadebiutować na rynku jeszcze w przyszłym roku.
Roman Ribaric ze studia Croteam oświadczył na łamach serwisu Destructoid, że deweloping pierwszoosobowej strzelaniny Serious Sam 3 postępuje w zadowalającym tempie. Z tego też względu pełna wersja nowej odsłony przygód Sama „Seriousa” Stone’a powinna zadebiutować na rynku jeszcze w przyszłym roku.
Studio Croteam dokończy prace nad „trójką” po wprowadzeniu na rynek odrestaurowanego Serious Sam HD: The Second Encounter, które według ostatnich informacji powinno trafić do sprzedaży już na początku 2010 roku. Będzie to oczywiście pozycja zaserwowana w tym samym stylu, co Serious Sam HD: The First Encounter – stary i sprawdzony model rozgrywki zostanie ubrany w nowe szaty, które zapewni silnik graficzny Serious Engine 3 (na jego bazie powstaje także Serious Sam 3).
Przypominamy, że wspomniane Serious Sam HD: The First Encounter w wersji na komputery osobiste zostało wydane 24 listopada. Produkcja spotkała się z ciepłym przyjęciem ze strony fanów tego typu strzelanin. 13 stycznia w sprzedaży powinna się znaleźć edycja przeznaczona na Xboksa 360.
W związku z powyższym polecamy Waszej uwadze zapoznanie się ze specjalnym testem wydajności Serious Sam HD: The First Encounter, za którego sprawą możecie dokładnie sprawdzić, jak Serious Engine 3 radzi sobie na różnych konfiguracjach komputerów. Artykuł daje nam oczywiście wstępny ogląd na to, czy nasze pecety poradzą sobie z najnowszą wersją technologii opracowanej przez Chorwatów.
Więcej:„Kupiłem, aby pomóc dziecku w nauce”. Lampkę Xiaomi dostaniesz za mniej niż 150 zł!
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.