Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 grudnia 2009, 08:00

autor: Adrian Werner

Serious Sam HD: The Second Encounter w produkcji

W zeszłym tygodniu na rynku zadebiutowała gra Serious Sam HD: The First Encounter, czyli odświeżona wersja popularnej niegdyś strzelaniny. Widocznie sprzedaje się jak świeże bułeczki, ponieważ właśnie oznajmiono światu, że trwają pracę nad Serious Sam HD: The Second Encounter.

W zeszłym tygodniu na rynku zadebiutowała gra Serious Sam HD: The First Encounter, czyli odświeżona wersja popularnej niegdyś strzelaniny. Widocznie sprzedaje się jak świeże bułeczki, ponieważ właśnie oznajmiono światu, że trwają pracę nad Serious Sam HD: The Second Encounter.

Serious Sam HD: The Second Encounter w produkcji - ilustracja #1

Jam jest Sam.

 

Będzie to przeróbka klasycznego FPS, który na naszym runku ukazał się jako Serious Sam: Drugie Starcie. Za sprawą wykorzystania Serious Engine 3 dogłębnemu liftingowi poddana zostanie szata graficzna programu. Co więcej, o ile remake pierwszej części nie wprowadzał żadnych nowych elementów, to w przypadku najnowszego dzieła ekipy Croteam dodany zostanie nowy tryb gry wieloosobowej. Będzie nim turniej kooperacyjny, choć na informacje na czym ma owo cudo ma dokładnie polegać jeszcze trochę poczekamy. Twórcy zamierzają również zadbać o dobrą promocję nadchodzącej produkcji. W zbliżającym się 2010 World Expo, który odbędzie się w Szanghaju i prawdopodobnie pobije rekord liczby zwiedzających, Serious Sam HD: The Second Encounter ma być jedną z głównych atrakcji. Zorganizowany zostanie turniej, w którym drużyny będą rywalizować o trofeum "Digital Youth Award".

Gra zadebiutuje na rynku na początku następnego roku i ukaże się zarówno na komputery osobiste jak i na konsole nowej generacji.

Serious Sam HD: The Second Encounter w produkcji - ilustracja #2

Croteam nie zapomina jednak o wypuszczonym już Serious Sam HD: The First Encounter. Jak dowiedział się fanowski serwis Seriously!, twórcy w pocie czoła pracują nad uaktualnieniami dla tej gry. Mają one wprowadzić wsparcie dla dedykowanych serwerów oraz tryb deathmatch. Ponadto tworzone są nowe mapy do gry wieloosobowej, choć nie wiadomo, w której z gier ostatecznie się znajdą.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej