Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 lutego 2018, 10:56

autor: Adrian Werner

Rune Ragnarok - pierwszy filmik pokazujący system walki

Studio Human Head udostępniło krótki filmik z Rune: Ragnarok, który pozwala po raz pierwszy zobaczyć, jak prezentować się będzie system walki w grze.

RUNE: RAGNAROK W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Human Head Studios
  2. Wydawca: Human Head Studios
  3. Gatunek: RPG akcji
  4. Platforma: PC

Studio Human Head opublikowało nowy materiał video z Rune: Ragnarok, czyli kontynuacji klasycznej gry z 2000 roku. Trwa on raptem 19 sekund. Normalnie o tak krótkim filmiku nie warto byłoby pisać, ale w tym wypadku jest inaczej, gdyż pozwala on po raz pierwszy zobaczyć rozgrywkę, w tym przede wszystkim system walki.

Mechanika Rune: Ragnarok ciekawi nas szczególnie, gdyż produkcja zapowiadana jest jako RPG, podczas gdy pierwsza część serii była grą akcji. Pomimo tego filmik pokazuje, że przynajmniej pod względem perspektywy i walki projekt pozostanie generalnie wierny pierwowzorowi, oferując kamerę umieszczoną za plecami bohatera oraz mocno zręcznościowy system potyczek.

Na razie nie wiemy, na kiedy planowana jest data premiery gry. - Rune Ragnarok - pierwszy filmik pokazujący system walki - wiadomość - 2018-02-25
Na razie nie wiemy, na kiedy planowana jest data premiery gry.

Sądząc po filmiku, starcia wydają się toczyć w trochę wolniejszym tempie niż w pierwszym Rune. Możliwe jednak, że materiał pokazuje wczesne fragmenty kampanii, kiedy statystyki bohatera nie zostały jeszcze odpowiednio rozwinięte.

Warto dodać, że udostępniony filmik ma jedynie zaostrzyć apetyty graczy. Autorzy obiecali, że w najbliższych tygodniach zobaczymy znacznie więcej rozgrywki z tego projektu i dopiero wtedy będziemy w stanie w pełni ocenić, ile z pierwszego Rune pozostało w kontynuacji.

Przypomnijmy, że na razie nie wiadomo, kiedy Rune: Ragnarok ma trafić do sprzedaży. Gra zapowiedziana została wyłącznie na pecety, ale nie zdziwilibyśmy się, gdyby w dalszych planach były również wydania konsolowe.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej