Autorzy Smite i Paladins: Champions of the Realm pracują nad sieciową strzelanką Rogue Company. Produkcja zmierza na pecety oraz wszystkie konsole i zaoferuje opcję cross-play.
![Na razie nie podano daty premiery gry. - Rogue Company cross-playową strzelanką autorów Smite i Paladins [Aktualizacja] - wiadomość - 2019-09-06](/Galeria/Html/Wiadomosci/169154390.jpg)
Twórcy ujawnili garść nowych konkretów. Dowiedzieliśmy się, że Rogue Company ukaże się w przyszłym roku. Na PC gra dostępna będzie wyłącznie przez Epic Games Store.
Autorzy wypuścili również nowy zwiastun aktorski, który możecie obejrzeć poniżej.
Studio Hi-Rez, znane z takich produkcji jak Smite, Paladins: Champions of the Realm czy Tribes: Ascend, zapowiedziało swój kolejny projekt. Okazała się nim sieciowa strzelanka Rogue Company, która zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Produkcja zaoferuje opcję cross-play, pozwalającą na wspólną zabawę posiadaczom wszystkich platform sprzętowych.
Autorzy nie podali informacji na temat modelu biznesowego, ale znając dorobek tego studia prawie na pewno będzie to produkcja free-to-play. Nie znamy również daty premiery. Na oficjalnej stronie ruszyły zapisy na alfa-testy, więc pełna wersja szybko się nie ukaże.
Tytułowe Rogue Company to syndykat skupiający najlepszych najemników z całego świata. Gra zaoferuje spory wybór postaci, a każda z nich posiadać ma unikalne zdolności i cechy.
Produkcja nastawiona będzie na drużynowe potyczki PvP, czyli przeciwko innym graczom. Na tym niestety kończą się udostępnione przez autorów informacje. Wiemy jednak, kiedy ujawnione zostaną kolejne konkrety. W tym miesiącu poznamy postacie najemników, a w październiku - tryby rozgrywki. W listopadzie twórcy pokażą uzbrojenie i gadżety, jakie wykorzystamy podczas zabawy, a w grudniu Hi-Rez Studios przekaże informacje na temat świata gry.
Gracze
Steam
11

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.