Firma Square Enix zaprezentowała edycję kolekcjonerską gry Rise of the Tomb Raider - kolejnego rozdziału przygód Lary Croft, który zadebiutuje na Xboksie 360 i Xboksie One 10 listopada tego roku.

Firma Square Enix zaprezentowała skład edycji kolekcjonerskiej gry Rise of the Tomb Raider w wersji na konsolę Xbox One, której premiera planowana jest na 10 listopada. Jako że najnowsze dzieło studia Crystal Dynamics jest czasowym tytułem ekskluzywnym na konsole Microsoftu, posiadacze PC i PlayStation 4 na swoje specjalne wydanie będą musieli poczekać do przyszłego roku. Nie słychać także żadnych informacji na temat „kolekcjonerki” na Xboksa 360. Całość robi wrażenie standardowej edycji kolekcjonerskiej - nie ma tutaj żadnych specjalnych fajerwerków. Ci, którzy zdecydują się na jej zakup, muszą się liczyć z wydatkiem 149,99 dolarów (około 560 złotych).
Rise of the Tomb Raider będzie bezpośrednią kontynuacją wydanego w 2013 roku Tomb Raidera – gry akcji autorstwa Crystal Dynamics, która zebrała nadspodziewanie dobre oceny. Ponownie wcielimy się w młodą archeolog, Larę Croft, starającą się wyjaśnić wydarzenia, które miały miejsce w pierwszej części. Odwiedzimy więc szereg starożytnych świątyń i grobowców, ale też jaskiń i lasów – nie zabraknie elementów survivalowych. Tegoroczna odsłona nie ma zamiaru na nowo odkrywać koła: możemy się spodziewać bardzo podobnej mechaniki oraz rozwinięcia entuzjastycznie przyjętych pomysłów. Gra początkowo trafi wyłącznie na Xboksa One – premiera jest planowana na 10 listopada. Posiadacze PC i PlayStation 4 poczekają nieco dłużej. Lara Croft na blaszaki zawita na początku przyszłego roku, z kolei na konsole Sony – dopiero pod jego koniec.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Jakub Mirowski
Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.