Firma Capcom poinformowała, że do sklepów powędrowały trzy miliony sztuk Resident Evil VII: Biohazard. Według wydawcy gra sprzedaje się w bardzo stabilnym tempie, co ma być zasługą wysokich not recenzentów oraz pozytywnych opinii fanów.
Wydane dwa tygodnie temu Resident Evil VII: Biohazard okazało się wyśmienitą produkcją i w opinii większości fanów stanowi udany powrót serii do prawdziwego horroru. Dlatego z zadowoleniem powitaliśmy ogłoszenie przez firmę Capcom, że na półki sklepów powędrowały trzy miliony egzemplarzy gry. W zeszłym tygodniu było to 2,5 mln, więc zainteresowanie tytułem jest na tyle duże, że konieczna była nowa dostawa.

Wydawca podkreśla również, że wyniki sprzedaży Resident Evil VII: Biohazard rosną w stabilnym tempie, co jest zasługą pozytywnych recenzji i entuzjastycznych opinii graczy. Ma to duże znaczenie, gdyż w przypadku Resident Evil 6 Capcom w dniu premiery posłał na półki sklepowe 4,5 miliona egzemplarzy gry, ale po czterech miesiącach gracze zakupili jedynie 4,8 mln i liczbę tę uznano za rozczarowującą.
Przy poprzedniej odsłonie cyklu trochę więc przeszacowano popyt, zapewne nie spodziewając się, że Resident Evil 6 otrzyma tak słabe recenzje (67% w przypadku wydania na Xboksa 360 według serwisu Metacritic). Przy Resident Evil VII: Biohazard Capcom i detaliści byli już ostrożniejsi, ale znacznie cieplejsze przyjęcie tej produkcji powinno sprawić, że utrzyma ona zainteresowanie graczy dłużej niż jej poprzedniczka. Zwłaszcza że twórcy mają w planach kolejne dodatki DLC.
Przypomnijmy, że serię zapoczątkowało wydane w 1995 roku Resident Evil. Capcom pochwalił się, że do tej pory na półki sklepowe powędrowało 76 milionów wszystkich odsłon marki.
Resident Evil VII: Biohazard ukazało się 24 stycznia na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra stanowi ciekawe połączenie starych i nowych elementów. Z jednej strony porzucono strzelankową rozgrywkę i powrócono do klimatu survival horroru. Jednocześnie jednak zrezygnowano z tradycyjnego dla serii widoku trzecioosobowego i postawiono na perspektywę FPP.
GRYOnline
Gracze
Steam
3

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.