Redakcyjne wrażenia z zamkniętego pokazu gry Far Cry 4. Nowe filmy z rozgrywki
Wysłannik naszego serwisu odwiedził paryską siedzibę Ubisoftu, gdzie na zamkniętym pokazie miał okazję przez kilka godzin przetestować czwartą odsłonę serii Far Cry. Wrażenia z rozgrywki opisał w nowej zapowiedzi, zawierającej informacje oraz uwagi dotyczące między innymi nowości wprowadzonych do cyklu przez deweloperów. W sieci pojawiły się również obszerne filmowe zapisy z rozgrywki.
Michał Kułakowski
Polska premiera Far Cry 4, którą wyznaczono na 20 listopada, zbliża się do nas wielkimi krokami. W ostatnich miesiącach Ubisoft prezentował regularnie kolejne i czasami zaskakujące elementy rozgrywki, które znajdą się w finalnej wersji gry. Oczywiście wszelkiego rodzaju informacje prasowe oraz trailery nie zastąpią zwykłego obcowania z tytułem i własnoręcznego przetestowania zapowiadanych nowości. Wysłannik naszej redakcji miał jednak okazję swobodnie spędzić kilka godzin z czwartą odsłoną Far Cry podczas zamkniętego pokazu prasowego w Paryżu. Swoje wrażenia i odczucia opisał w opublikowanej zapowiedzi.
W trakcie pobytu we Francji, zaproszeni przedstawiciele mediów mogli przetestować kampanię singleplayer oraz zabawę kooperacyjną. W tekście znajdziecie więc informacje dotyczące obu trybów, w tym szczegóły związane z systemem karmy, rozwojem umiejętności postaci oraz licznymi przedmiotami kolekcjonerskimi rozmieszczonymi na mapie świata. Nie zabrakło również paru spostrzeżeń związanych z fabułą oraz ścieżką muzyczną. Far Cry 4 sprawił ogólnie dobre wrażenie na zebranych w Paryżu dziennikarzach, ale jak zwykle w przypadku zamkniętych pokazów warto pamiętać, że nie odzwierciedlają one w pełni ostatecznej wersji gry.
Jako bonus prezentujemy również nowe klipy z fragmentami rozgrywki, które pochodzą z wersji na PlayStation 4. Znajdziecie tutaj godzinny zapis przebiegu kampanii, a także urywki prezentujące inne tryby zabawy.
Far Cry 4 to kolejna odsłona słynnej serii strzelanek, zapoczątkowanej w 2004 roku grą stworzoną przez studio Crytek. Do tej pory doczekaliśmy się trzech głównych części oraz kilku reedycji i spin-offów. Największym komercyjnym sukcesem okazało się Far Cry 3 z 2012 roku, które według ostatnich danych firmy Ubisoft, sprzedało się w nakładzie przekraczającym 9 mln egzemplarzy.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
yadin Legend

Poza grafiką, które prezentuje się bardzo dobrze, ta gra nadal jest taka samą strzelanką, jak wszystkie poprzednie części. Jak kupię, to z braku laku i zwyczajnych nudów. Na razie nie planuję. Po jedynce nie miałem chyba ani jednej części. Gdzieś tam pograłem u kogoś w drugą część i sobie odpuściłem. Tak bardzo przyzwyczaiłem się do widoku z 3rd person, że te łapy wystające z rogów ekranu mnie denerwują.
Blackhawk Konsul
Nie da się tych filmików oglądać, koleś gra jakby pierwszy raz miał styczność z FPSem na padzie. Ogólnie spodziewałem się więcej nowości w mechanice gry, a tak tygrysy zamienili na słownie, dodali helikopter i góry. Jakieś to takie meh.
Artek3333 Centurion

@PortalGta wcale nie większość tylko te które po między częściami jest mniej jak 2 lata
@OsK[ar] nie grałem w Tomb Raideny i Uncharted więc nie wiem, ale dodatek od kolejnej części powinien się różnić nie tylko inną fabułą i dodaniem dodatkowych lub innych obiektów, mamy itp ale całą mechaniką gry jak i grafiką, ale niestety to wymaga kolejnej ewolucji sprzętowej i programistycznej czyli minimum 5 lat. Ja podam przykład gry Arma 2 i dodatek Arma 2 arrowhead. Według opisywanej tu sytuacji to Arma 2 arrowhead powinna być trójką, a jest samodzielnym dodatkiem pomimo pewnych modyfikacji. Dopiero po kilku latach jak wyszła Arma z numerem 3. to widać ogromny postęp w grafice, fizyce, sterowaniu, otwarciu dodatkowych możliwości i wiele wiele innych czynników i tym się różni kolejny numerek gry od dodatku. Kto zna serie Arma ten wie o czym mówię.
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

[7] Przeciez to wlasnie jedna z wiekszych wad FC3 - wystarczy lornetna zespotowac posterunek a potem wszystkich mamy na muszce bo widzimy ich ruchy za sciana czy dowolna przeszkoda. Nie mowiac juz ze w FC3 melee atak odbywal sie chyba 2-3m od osoby.
Nie kreci mnie ta seria juz, ma duzy plus ze jest sandboxem, szkoda ze nie ma Rifta, nie mal idealna gra pod VR bo przedstawia nam nowy i otwarty swiat a nie jest kolejka gorska na szynach jak COD
nikt11 Konsul
Po bardzo fajnej 3 części spodziewam się co najmniej czegoś podobnego.
Pewnie nie ma co liczyć na taki przeskok jak pomiędzy 2 a 3 częścią.