Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 25 marca 2016, 10:54

autor: Adrian Werner

Real Boxing 2: Rocky - aktualizacja Real Boxing 2: Creed przynosi Rocky'ego i... nową nazwę gry

Polskie studio Vivid Games zaktualizowało grę Real Boxing 2: Creed i przemianowało ją na Real Boxing 2: Rocky. Zgodnie z tytułem, największą zmianą jest możliwość zagrania jako Rocky Balboa.

W usłudze App Store zadebiutowało Real Boxing 2: Rocky, czyli gra pięściarska autorstwa polskiego studia Vivid Games. W rzeczywistości nie jest to jednak całkiem nowa produkcja. Zamiast tego stanowi rozszerzoną wersję zeszłorocznego Real Boxing 2: Creed i jednocześnie zastąpiło ten tytuł w dystrybucji. Trochę to zakręcone, ale w praktyce rodzimi deweloperzy po prostu wypuścili dużą aktualizację i zmienili nazwę gry.

Osoby, które mają zainstalowane Real Boxing 2: Creed muszą tylko pobrać aktualizację, aby przeobrazić swoją grę w Real Boxing 2: Rocky. Pozostali gracze od razu mogą ściągnąć Real Boxing 2: Rocky. Łatka na razie dostępna jest tylko na iOS, ale już 31 marca ukaże się wersja na Android.

Zgodnie z tytułem, największą zmianą jest rozszerzenie zawartości gry poza film Creed, o elementy z cyklu Rocky. Dzięki temu Balboa przestaje pełnić jedynie rolę trenera i otrzymujemy okazję pokierowania nim w trakcie walk. Autorzy umożliwi rozegranie pojedynków z doskonale znanymi z kinowej serii zawodnikami, takimi jak Apollo Creed, Clubber Lang czy Ivan Drago. Nie zabrakło także trybu kariery, w ramach którego postępy bohatera nadzoruje Mickey Goldmill.

W trybie dla pojedynczego gracza naszym zadaniem jest oczywiście zostanie mistrzem świata. Nie brakuje również trybu multiplayer, pozwalającego rywalizować z innymi użytkownikami przez Internet. Ponadto do gry dodano siedem nowych skórek oraz czterdzieści przedmiotów – wszystko to jest oczywiście związane tematycznie z serią Rocky.

Warto na koniec wspomnieć, że Vivid Games pochwaliło się przy okazji, że gry z serii Real Boxing zostały już pobrane ponad 33 mln razy.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej