Studio Tindalos Interactive poinformowało o przesunięciu premiery Battlefleet Gothic: Armada na 21 kwietnia. Jednocześnie zapowiedziano udostępnienie orków jako dodatkowej grywalnej frakcji w ramach beta-testów oraz kolejną stronę konfliktu dla nabywców edycji specjalnej gry.

Zła wiadomość dla czekających na Battlefleet Gothic: Armada – kosmiczną strategię czasu rzeczywistego w mrocznym uniwersum Warhammera 40,000. Twórcy ze studia Tindalos Interactive zdecydowali się na przesunięcie premiery swojej produkcji na 21 kwietnia (poprzednio była mowa o marcu). Powodem mają być opinie przesłane przez graczy biorących udział w beta-testach produkcji, dostępnych dla osób składających zamówienie przedpremierowe w sklepie Steam lub na oficjalnej stronie produkcji. Jak wyjaśniają twórcy, dodatkowy czas pozwoli na skorzystanie z uwag społeczności w celu dopracowania gry.
Na pocieszenie Tindalos przygotowało dodatkowe atrakcje dla graczy. Pierwszą z nich będzie wprowadzenie orków jako grywalnej frakcji w ramach beta-testów, co ma nastąpić w ciągu kilku najbliższych dni. Początkowo zielonoskórzy będą dostępni wyłącznie w trybie potyczki z komputerem, a dopiero później będzie można poprowadzić własne Waaagh! przeciwko żywym graczom. Z próbką sztuki wojennej orkowych chłopaków mogliśmy zapoznać się już wcześniej w ramach ostatniej misji prologu, a opublikowany zwiastun (głośny i wesoły w typowo orkowym stylu) oraz towarzyszący mu opis jednoznacznie wskazują na bardziej bezpośrednie podejście do bitew kosmicznych okrętów (czytaj: nagminnego taranowania wrogich jednostek).
Drugim zadośćuczynieniem ma być dodanie kolejnej dodatkowej i darmowej floty dla nabywców edycji Early Adopter’s, dostępnej w przedsprzedaży oraz przez dwa miesiące po premierze pełnej wersji gry. Nie wiadomo jeszcze, jaka frakcja znajdzie się w tym zestawie razem z wcześniejszymi Kosmicznymi Marines. Oczywiście obie floty będą dostępne także jako płatne dodatki DLC.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).