Rainbow Six Siege z nowym zespołem deweloperów

Koncern Ubisoft poinformował, że rozwojem strzelanki Rainbow Six: Siege zajmie się nowy zespół deweloperski, któremu będzie przewodził reżyser gry, Leroy Athanassoff. Część oryginalnych twórców - m.in. Xavier Marquis oraz Alexandre Remy - będzie teraz pracowała nowymi projektami w ramach francuskiej firmy.

Bartosz Świątek

R6: Siege trafi w ręce nowego zespołu. - Rainbow Six Siege z nowym zespołem deweloperów - wiadomość - 2019-12-19
R6: Siege trafi w ręce nowego zespołu.

Firma Ubisoft poinformowała, że strzelanka Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege będzie rozwijana przez nowy zespół deweloperski, pod przywództwem reżysera gry, Leroya Athanassoffa. Część oryginalnych twórców produkcji - w tym dyrektor kreatywny Xavier Marquis oraz dyrektor marki Alexandre Remy - zajmie się kolejnymi projektami francuskiego koncernu. O zmianie poinformowano w filmie zamieszczonym na kanale Ubisoftu na platformie YouTube.

Xavier Marquis, Alexandre Remy i kilku innych członków głównego zespołu opuszcza Rainbow Six Siege, aby realizować inne projekty w ramach Ubisoft. W ciągu ostatnich kilku miesięcy pracowali z weteranami zespołu produkcyjnego, takimi jak reżyser gry Leroy Athanassoff, aby umożliwić im kontynuowanie wizji, którą mieli od pierwszego dnia - poinformował menadżer społeczności Craig Robinson.

Zdaniem Xaviera Marquisa gra jest teraz większa i lepsza niż kiedykolwiek wcześniej, m.in. dzięki temu, że jest rozwijana we współpracy ze społecznością.

Gra jest teraz większa i lepsza i nie wynika to tylko z naszej wizji. Był czas, kiedy ten tytuł wiele od nas wymagał, przy genezie, na początku. Ale teraz gra ma dodatkowy element. To swoista sfera, współtworzona przez produkcję i skupioną wokół niej społeczność. To (rozwój gry - przyp. red.) wychodzi poza to, co dodają twórcy i musimy dziś przygotować nowych deweloperów, ludzi, zespoły, by mogły ten fakt wykorzystać - mówi dyrektor kreatywny.

Z kolei Alexandre Remy zapewnia, że Rainbow Six: Siege będzie znajdowało się w najlepszych możliwych rękach.

Mamy wrażenie, że przekazujemy tym ludziom swoje dziedzictwo. Nie mogliśmy liczyć na lepszy rozwój wydarzeń. Myślę, że to jest świetne i nie mogę się doczekać, aby móc spojrzeć na Rainbow Six: Siege wyłącznie oczami fana - powiedział dyrektor marki.

Leroy Athanassoff chce, by rozwój Rainbow Six: Siege w przyszłości skupiał się na dodawaniu zawartości, która będzie wpływała na całą społeczność gry.

Patrząc na doświadczenia graczy, musimy przestać myśleć o ekskluzywnych funkcjach, a zamiast tego zacząć wdrażać funkcje integrujące. Chodzi mi o to, że powinniśmy dostarczać treści, które będą miały wpływ na każdego gracza i całą społeczność - przekonuje deweloper.

Przypominamy, że gra Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege zadebiutowała w grudniu 2015 roku na komputerach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Przez ostatnie cztery lata produkcja była bardzo intensywnie rozwijana - trafiło do niej wielu nowych bohaterów i map. Przebudowano także liczne istniejące lokacje i wprowadzono sporo usprawnień w rozgrywce. Tytuł cieszy się olbrzymią popularnością - według ostatnich danych przyciągnął już przeszło 50 mln graczy.

  1. Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege - strona oficjalna
  2. Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege - poradnik
  3. Recenzja gry Tom Clancy's Rainbow Six: Siege - Counter-Strike na sterydach
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 1 grudnia 2015

Informacje o Grze
7.4

GRYOnline

7.0

Gracze

8.3

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

14

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2019-12-19
16:14

Gorgor Pretorianin

Gorgor

50 mln graczy? Ktoś na siłę chce wmówić, że 1 konto = 1 gracz. To oczywiście absurd. Przy tylu free weekendach i niskiej cenie utrzymującej się od dłuższego czasu, liczbę aktywnych graczy powinno wyrażać się w setkach tysięcy a nie milionach. No ale po to jest inżyniera księgowa żeby wymyślać takie bzdury.

Komentarz: Gorgor
2019-12-19
16:36

Mardo97 Chorąży

Mardo97

„ według ostatnich danych przyciągnął już przeszło 50 mln graczy.” No i to jest całkiem możliwe, że powstało tyle kont. Nigdzie nie jest napisane wprost, że tylu graczy było online, a taka statystyka to niezły kamień milowy dla firmy.

Komentarz: Mardo97
2019-12-19
19:00

Harry M Legend

Harry M

Kupiłem grę w tym tygodniu (planowałem to od 4 lat ;P) i jestem pozytywnie zaskoczony. Gra już 4 lata jest na rynku, a dalej jest niesamowicie świeża i "nowatorska". Po nudach w postaci CS:GO bawię się wspaniale.

Komentarz: Harry M
2019-12-19
22:25

K@m@R Konsul

K@m@R

"...musimy przestać myśleć o ekskluzywnych funkcjach, a zamiast tego zacząć wdrażać funkcje integrujące."

No to teraz pozostaje mieć nadzieje że dodadzą w końcu nowe tryby gry np. taki gdzie zamiast operatorów będzie dowolny wybór broni i kilku podstawowych gadżetów i bez fazy przygotowawczej czyli bez możliwości barykadowania. Fajnie jakby z czasem dodawali nowe mapy pod nowe tryby z możliwością prowadzenia rozgrywek nie tylko w budynkach ale też na zewnątrz bo obecne mapy są zaprojektowane głównie pod tą pierwszą opcje.

Komentarz: K@m@R
2019-12-20
08:41

kubuses Konsul

kubuses

Poczekamy-zobaczymy. Do tej pory ludzie którzy pracowali nad R6 robili mimo wszystko dobra robotę. Zobaczymy jak pójdzie komu innemu

Komentarz: kubuses

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl