DLSS w Rainbow Six: Siege zapewnia nawet do 50% większą wydajność
Nvidia poinformowała o wprowadzeniu zapowiadanego wsparcia DLSS w Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Firma zapewnia, że technologia ta pozwala na działanie gry wydajniejsze nawet o 50% w rozdzielczości 4K.

Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege otrzymało obiecane wsparcie DLSS. Funkcję można włączyć z poziomu ustawień graficznych w grze. Informację przekazała firma Nvidia, która nie omieszkała ponownie pokazać korzyści płynących z wykorzystania tej technologii.
Siege to kolejna produkcja, która w ostatnich miesiącach pozwoliła korzystać z dobrodziejstw DLSS. Technologia pozwala znacznie zwiększyć wydajność wyświetlania obrazu bez spadku jakości, tym samym zyskując graczom cenne FPS-y, co jest szczególnie przydatne w przypadku dynamicznych gier akcji. Nvidia obiecuje, że przy rozdzielczości 4K możemy liczyć na zwiększenie wydajności nawet o połowę. Dodajmy do tego redukującą opóźnienia funkcję Nvidia Reflex, którą Rainbow Six: Siege wspiera od paru miesięcy. Należy jednak pamiętać, że tylko GeForce’y z serii RTX pozwalają na korzystanie z DLSS.
- Oficjalna strona firmy Nvidia
- Oficjalna strona gry Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
- Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege – poradnik do gry

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Sasori666 Senator

Pytanie, czy te minimalne artefakty nie będą przeszkadzać.
Rumcykcyk Legend

Jak odpalimy DLSS i zblokujemy klatki to karta graficzna pracuje chłodniejsza szczególnie w zaczynające się dni upalne. Brakuje mi tej technologi np w Subnautice BZ bo to teraz jedyna gra z wielu która po krótkim graniu rozpala kompa do czerwoności.