Nvidia poinformowała o wprowadzeniu zapowiadanego wsparcia DLSS w Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Firma zapewnia, że technologia ta pozwala na działanie gry wydajniejsze nawet o 50% w rozdzielczości 4K.
Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege otrzymało obiecane wsparcie DLSS. Funkcję można włączyć z poziomu ustawień graficznych w grze. Informację przekazała firma Nvidia, która nie omieszkała ponownie pokazać korzyści płynących z wykorzystania tej technologii.
Siege to kolejna produkcja, która w ostatnich miesiącach pozwoliła korzystać z dobrodziejstw DLSS. Technologia pozwala znacznie zwiększyć wydajność wyświetlania obrazu bez spadku jakości, tym samym zyskując graczom cenne FPS-y, co jest szczególnie przydatne w przypadku dynamicznych gier akcji. Nvidia obiecuje, że przy rozdzielczości 4K możemy liczyć na zwiększenie wydajności nawet o połowę. Dodajmy do tego redukującą opóźnienia funkcję Nvidia Reflex, którą Rainbow Six: Siege wspiera od paru miesięcy. Należy jednak pamiętać, że tylko GeForce’y z serii RTX pozwalają na korzystanie z DLSS.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
20

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).