Studio GSC Game World ujawniło zawartość wszystkich wydań gry S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl. Uwzględnia to kosztującą ponad 1000 złotych edycję Ultimate.
Pokaz Microsoftu (i Bethesdy) przyniósł ze sobą nowy zwiastun S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl, dzięki czemu poznaliśmy datę premiery. Już po prezentacji poznaliśmy wymagania sprzętowe gry, ale też ujawniono specjalne wydania pudełkowe i cyfrowe nowego S.T.A.L.K.E.R.-a. Wszystkie są dostępne w przedsprzedaży, a ich zawartość zdradza oficjalna strona gry (oraz grafiki na Steamie).
Nowa gra studia GSC Game World otrzyma cztery edycje detaliczne z różnymi bonusami. Wycenione na 79,99 dolara (około 299 złotych) Limited Edition uwzględnia zawartość wydania standardowego (steelbook, list od twórców, naklejki oraz pamiątkową przepustkę) i dodaje do tego m.in. mapę Zony, plakat oraz brelok do kluczy z krzesiwem. Dwie pudełkowe edycje kolekcjonerskie uzupełniają pakiet kolejnymi prezentami (w tym figurką stalkera), a w przypadku najdroższej (kosztującej ponad 1,2 tys. złotych) Ultimate Edition nabywcy otrzymają także plecak oraz lampkę w formie pojemnika na artefakty. Tańszy wariant to wydatek ok. 670 zł. Wszystkie bonusy możecie zobaczyć na grafice poniżej.
Oprócz materialnych prezentów wydania pudełkowe uwzględnią bonusy dostępne w cyfrowych wersjach S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl. Edycje Standardowe oraz Deluxe kosztują tyle samo co ich pudełkowe odpowiedniki (przynajmniej na oficjalnej stronie gry; Steam podaje cenę drugiej z nich na 259,99 zł), oferując garść przedmiotów kosmetycznych oraz – w przypadku droższej z nich – ścieżkę dźwiękową i „specjalne dodatkowe zadanie”. Natomiast Ultimate Edition z oczywistych przyczyn wyceniono znacznie taniej od wersji detalicznej: za 349,99 złotego zawartość wydania Deluxe uzupełnimy przepustką sezonową oraz dwoma rozszerzeniami fabularnymi.
Więcej:Polska rewolucja, która zakończyła się fiaskiem. Chrome 2 miał odświeżyć gatunek FPS
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
34

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).