Zadebiutował dodatek Elden Ring: Shadow of the Erdtree. Ponadto obejrzycie zwiastun premierowy rozszerzenia.
AKTUALIZACJA #3
Elden Ring: Shadow of the Erdtree jest dostępny na PC, PS4, PS5, XOne i XSX/S.
AKTUALIZACJA #2 (20 czerwca, godz. 18:53)
Nim wybiła godz. 19:00, karta Elden Ring: Shadow of the Erdtree na Steamie została zaktualizowana i teraz pokazuje już właściwą godzinę premiery dodatku. Zgodnie z komunikatem twórców, Kraina Cienia stanie przed graczami otworem równo o północy z czwartku na piątek.
AKTUALIZACJA #1 (20 czerwca, godz. 16:06)
Na Steamie można już pobrać aktualizację towarzyszącą dodatkowi do Elden Ringa. Wprawdzie po jej ściągnięciu wciąż nie będziecie mogli wkroczyć do Krainy Cienia – kokon Miquelli pozostanie nieaktywny – lecz zawsze to nieco mniej „roboty” wieczorem bądź w nocy.
Łatka „waży” 6,01 GB i aktualizuje grę do wersji 1.12. Łatwo poznać, czy została zainstalowana, po logo firmy Bandai Namco wyświetlającym się przy uruchamianiu Elden Ringa. Jeśli widnieje ono na czarnym (a nie na białym) tle, to znak, że update został pobrany i pozostaje czekać na odblokowanie dodatku. Można też oczywiście sprawdzić wersję gry w menu głównym (w prawym dolnym rogu ekranu).
Lista zmian, które wprowadza ów czas, jest całkiem okazałą. Obejmuje m.in. poprawki balansu, dodaje nowe fryzury i zakładkę w ekwipunku. Nie brakuje również drobnych, acz bardzo istotnych zmian w „podstawce”. Jedną z nich jest możliwość przyzwania Strugi – naszego astralnego wierzchowca – podczas drugiej fazy finałowej walki.
Lada moment wyczekiwany dodatek Shadow of the Erdtree do RPG-a akcji Elden Ring. Warto więc przypomnieć, o której dokładnie godzinie będziecie mogli rozpocząć zabawę.
Warto wspomnieć, że z okazji premiery udostępniono nowy zwiastun X, który możecie obejrzeć powyżej.
Przypomnijmy, że wraz z premierą dodatku ukaże się także aktualizacja do podstawowej wersji Elden Ringa. Poprawi ona błędy techniczne i ulepszy balans rozgrywki. Ponadto dzięki patchowi nowo zdobyte przedmioty będą w ekwipunku wyraźnie oznaczone wykrzyknikiem. Dostępna też ma być odrębna zakładka zawierająca nowe zdobycze. Gra otrzyma także pięć dodatkowych fryzur. Ponadto aktywne pule przyzwań będzie można teraz przenieść do trybu NowejGry+ i otrzymamy opcję ich indywidualnego włączania i wyłączania, korzystając ze specjalnej funkcji dodanej do menu mapy
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.