Arrowhead Game Studios nareszcie dodało do Helldivers 2 istotną funkcję, która powinna zadowolić graczy. Osoby, które celowo blokowały serwery, będą wyrzucane z gry.
AKTUALIZACJA:
Szef Arrowhead Game Studios, Johan Pilestedt, potwierdził na X, że limit osób na serwerach (CCU) został podniesiony z 450 000 do 700 000. „Niestety, spodziewamy się, że CCU wkrótce osiągnie ten poziom”, dodał Pilestedt, „choć wierzymy, że czas oczekiwania na dołączenie do zabawy będzie znacznie bardziej znośny”.
Gracze Helldivers 2 głośno narzekali na blokowanie serwerów przez „cwaniaków”, którzy nie uczestniczyli w zabawie, a mimo to pozostawali w rozgrywce, aby zagwarantować sobie miejsce w późniejszych strzelaninach. Twórcy w końcu uwzględnili te masowe protesty i w nowej aktualizacji wprowadzili funkcję, dzięki której takie osoby będą wyrzucane po określonym czasie.
Najważniejszą nowością świeżo wydanego patcha 1.000.11 zdecydowanie jest opcja wyrzucania graczy AFK (Away From Keyboard), którzy nie są aktywni w starciach. Jeśli użytkownik będzie w growym letargu co najmniej przez 15 minut, to automatycznie zostanie „wykopany” do ekranu głównego Helldivers 2.
Społeczność z radością przyjęła informację o usuwaniu z gry osób celowo blokujących miejsca na serwerach. W sieci znajdziemy pełno entuzjastycznych komentarzy na ten temat.
Zaznaczmy bowiem, że twórcy mieli problem z pojemnością serwerów – chętnych do zabawy było po prostu więcej, niż zakładano. Omawiana funkcja powinna zatem usprawnić zabawę w obrońcę Superziemi i dać szansę nowym graczom.
Patch 1.000.11 do hitowej strzelanki dostarczył również trochę standardowych poprawek błędów, z którymi możecie zapoznać się dokładniej w komunikacie Arrowhead Game Studios. Oprócz tego deweloperzy wymienili inne znane im problemy, nad którymi aktualnie pracują. Wśród nich są choćby poniższe kwestie.
Helldivers 2 trafiło do sprzedaży 8 lutego i jest dostępne jedynie na PC (za pośrednictwem Steama) oraz PlayStation 5. Produkcja wydana przez Sony ominęła inne platformy, w tym Xboxa. Szef Microsoft Gaming, Phil Spencer, jest mocno zasmucony konsolową ekskluzywnością tego tytułu, o czym wspomniał niedawno w jednym z wywiadów.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
6

Autor: Maciej Gaffke
W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.