Studio Mighty Morgan uruchomiło kickstarterową zbiórkę pieniędzy na strzelankę Police Stories. Produkcja połączy taktyczny realizm serii SWAT z widokiem oraz tempem akcji cyklu Hotline Miami. Dzięki udostępnionej przez autorów wersji alfa można samodzielnie sprawdzić, czy taki koktajl jest strawny.
Osoby tęskniące za policyjnymi strzelankami zainteresować powinien projekt Police Stories, który spróbuje połączyć taktyczny realizm z perspektywą z lotu ptaka. Tytuł powstaje w studiu Mighty Morgan i autorzy uruchomili kickstartera, dzięki któremu chcą zgromadzić środki potrzebne na dokończenie prac. Cel minimalny ustalono na skromnym poziomie 25 tysięcy dolarów, a zbiórka dobiegnie końca 2 lipca. Police Stories zmierza wyłącznie na pecety. Premiera zaplanowana została na końcówkę tego roku.
Projekt na pierwszy rzut oka prezentuje się jak krzyżówka serii SWAT i Hotline Miami, co może wydawać się karkołomną mieszanką, ale w rzeczywistości pomysł ten wyśmienicie sprawdza się w akcji. Możecie się o tym przekonać własnoręcznie, gdyż autorzy udostępnili wersję alfa. Aby uzyskać do niej dostęp, wystarczy udać się na oficjalną stronę i podać adres email.
Gra opowie historię dwóch policjantów - Johna Rimesa i Ricka Jonesa, którzy specjalizują się w akcjach wysokiego ryzyka, takich jak szturmy na siedziby gangów czy odbijanie zakładników. Jako że bohaterowie będą stróżami prawa, priorytetem ma być dokonywanie aresztowań, a pozbawienie kogoś życia dozwolone będzie jedynie w ostateczności. Współgrać z tym ma dynamiczne SI przeciwników, zapewniające różnorodne reakcje kryminalistów. Jedni na widok wycelowanej w nich broni od razu pozwolą się skuć, inni będą wymagali silniejszej perswazji, a jeszcze inni postanowią walczyć do samego końca.
Gracz będzie kontrolował tylko jednego policjanta, a drugim pokieruje sztuczna inteligencja, której zachowanie zmodyfikujemy rozkazami. Co ciekawe, dopóki nie otworzymy drzwi do pomieszczenia, nie będziemy w stanie zobaczyć, kto znajduje się wewnątrz. Do tego lokalizacja wrogów i cywilów ustalana ma być losowo. W połączeniu z faktem, że do zabicia policjantów wystarczą dwa-trzy trafienia, spowoduje to, że podczas zabawy zmuszeni zostaniemy do wykazywania się ostrożnością i w razie potrzeby zdolnością błyskawicznego podejmowania decyzji.
Więcej:Kultowe Heroes 3 posłużyło za bazę dla stołowej gry RPG. Pracują nad nią Polacy
Gracze
Steam
4

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.