Mimo szykowania się rodzimych firm do Świąt, udało nam się wygrzebać kilka ciekawych wieści z naszego rynku, dotyczących m.in. polskiego wydania Dark Souls III, pełnych wersji w CD-Action 01/2016 i dodatków z akcji #DrinkForDLC do Dying Light.

Witajcie w kolejnym wydaniu naszego cyklu podsumowującego to, co wydarzyło się na polskim rynku gier w minionym tygodniu.
Firma Cenega poinformowała, że do jej planów wydawniczych dołączyło Dark Souls III, czyli trzecia część popularnego cyklu RPG-ów studia From Software. W naszym kraju produkcja trafi do sprzedaży równocześnie z europejską premierą, czyli 12 kwietnia przyszłego roku. W planach są wersje na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Na wszystkich trzech platformach gra otrzyma lokalizację kinową, a więc z polskimi napisami.
Osoby, które zamówią grę przed premierą, otrzymają grę w edycji Apocalypse, która zawierać będzie:
W sprzedaży dostępna będzie również Edycja Kolekcjonerska, w skład której wejdą:

W minionym tygodniu do sprzedaży trafił nowy numer magazynu CD-Action. Kosztuje on 15,99 złotych i dołączono do niego płytę z pełnymi wersjami gier:

Doczekaliśmy się wreszcie pierwszych screenów z projektu Inner Chains, czyli horroru, nad którym pracuje studio Telepath’s Tree, założone przez weteranów takich firm jak CD Projekt Red, Techland, People Can Fly, Flying Wild Hog czy Platige Image.
Niestety, przy okazji nie ujawniono żadnych konkretów odnośnie mechanizmów rozgrywki. Warto przypomnieć, że na razie potwierdzono jedynie wersję pecetową gry.
Miniony tydzień okazał się całkiem owocny dla fanów Dying Light. Przede wszystkim otrzymaliśmy nowy zwiastun fabularny Dying Light: The Following, czyli dużego dodatku, który ma trafić do sprzedaży na początku lutego przyszłego roku.
Twórcy ujawnili także zawartość nadchodzącego mniejszego DLC zatytułowanego #DrinkForDLC, które będzie częścią tzw. Edycji Rozszerzonej gry.

W rozszerzeniu #DrinkForDLC znajdzie się:

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy opublikował dane z wynikami sprzedaży czasopism branżowych za trzy pierwsze kwartały tego roku. Tradycyjnie bezkonkurencyjne okazało się CD-Action, który w ciągu tego okresu uzyskało średnią miesięczną sprzedaż na poziomie 76 471 egzemplarzy. Najsłabiej poradził sobie magazyn Chip, którego średnia miesięczna sprzedaż spadła aż o 25,46%.
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wypuścił także szczegółowe dane za wrzesień tego roku. Tu również wygrało CD-Action, ostatnia pozycja na liście także przypadła czasopismu Chip.

Więcej:Anno 117 w końcu rozwiąże irytujący problem z DLC z Anno 1800, co ucieszyło fanów
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.