Po latach Rainbow Six Siege w końcu połączy pecetowców i konsolowców

Firma Ubisoft wreszcie posłuchała fanów i ogłosiła, że do Tom Clancy's Rainbow Six: Siege trafi wkrótce opcja cross-play.

Adrian Werner

Po latach Rainbow Six Siege w końcu połączy pecetowców i konsolowców, źródło grafiki: Ubisoft.
Po latach Rainbow Six Siege w końcu połączy pecetowców i konsolowców Źródło: Ubisoft.

9 lat po premierze Tom Clancy's Rainbow Six: Siege wreszcie dostanie funkcję cross-play, pozwalającą na wspólną zabawę posiadaczom pecetów i konsol.

  1. Opcja cross-play zostanie dodana Tom Clancy's Rainbow Six: Siege w ramach aktualizacji, która zadebiutuje 3 grudnia. Będzie ona częścią 4. sezonu 9. roku rozwoju gry.
  2. Gracze konsolowi będą mogli dołączyć do matchmakingowej puli graczy pecetowych. W drugą stronę nie będzie to możliwe. Dzięki temu użytkownicy konsol, który nie chcą rywalizować z pecetowcami, nie będą do tego zmuszani.
  3. Aby to wszystko działało, firma Ubisoft szykuje także aktualizację systemu antycheaterskiego. Jednym z wprowadzonych rozwiązań będzie przeniesienie na 90 dni do puli pecetowej graczy konsolowych, którzy korzystają z myszki i klawiatury (co jest zabronione).

4. sezon 9. roku Tom Clancy's Rainbow Six: Siege przyniesie także m.in. Operację Collision Point oraz zmiany w balansie rozgrywki.

Wczorajszy rekord aktywności gry na Steamie wyniósł 44 264 osób bawiących się równocześnie. To bardzo mocny wynik jak na dziewięcioletnią produkcję obecną też na platformie Ubisoftu, ale nie da się ukryć, że projekt stracił część graczy w ostatnich miesiącach – jeszcze kilkadziesiąt dni temu dzienne rekordy były o kilkanaście tysięcy osób wyższe. Ciekawi nas, jak tytuł będzie sobie radził w grudniu, po starcie nowego sezonu.

  1. Tom Clancy's Rainbow Six Siege na Steamie
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 1 grudnia 2015

Informacje o Grze
7.4

GRYOnline

7.0

Gracze

8.3

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl