Płonące oko i ostre noże na zamknięcie studia Neversoft

Pracownicy studia Neversoft oficjalnie pożegnali się ze swoim dotychczasowym miejscem pracy. W maju poinformowano o zamknięciu zespołu odpowiedzialnego za serie Tony Hawk's i Guitar Hero, a jego członkowie przeszli do ekipy Infinity Ward.

Marcin Skierski

Wczoraj odbyło się uroczyste zamknięcie studia Neversoft (twórcy serii Tony Hawk’s i Guitar Hero), którego pracownicy zostali przeniesieni do zespołu Infinity Ward odpowiedzialnego za kilka części cyklu Call of Duty. W ramach pożegnania się z dotychczasowym miejscem pracy, doszło do rytualnego spalenia modelu charakterystycznego oka, będącego dotychczas częścią loga Neversoftu. Oprócz tego każdy z pracowników dostał na pamiątkę imponująco wyglądający nóż z napisem Neversoft. Warto w tym miejscu przypomnieć, że Joel Jewett (szef) i Scott Pease (dyrektor) postanowili odejść na stałe i przejść na emeryturę. Połączenie sił zespołów Infinity Ward i Neversoft było naturalnym następstwem tego, że drugi z wymienionych deweloperów od czasu Guitar Hero: Warriors of Rock w 2010 roku nie stworzył samodzielnie żadnej innej gry.

Płonącym okiem pracownicy pożegnali się ze studiem Neversoft

Neversoft (znane też jako Neversoft Entertainment) to amerykańskie studio założone w czerwcu 1994 roku przez Joela Jewetta, Micka Westa i Chrisa Warda. Pierwszą produkcją dewelopera była chodzona bijatyka Skeleton Warriors na konsole PlayStation i Sega Saturn. Największą popularność zespół zdobył po premierze gry Tony Hawk’s Pro Skater, która zapoczątkowała niezwykle udaną serię sportową, w której wcielaliśmy się w profesjonalnego skatera.

Każdy pracownik studia Neversoft otrzymał na pamiątkę taki nóż

Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

lipiec
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-07-12
00:49

laki2217 Generał

Tylko to musiało by zrobić więcej państw. Jeden kraj nic nie zmieni (Musiało by być to USA) a tak co najwyżej to tej gry u nas nie wydadzą . Tak się zarabia dzisiaj.

Komentarz: laki2217
2014-07-11
22:15

zanonimizowany706342 Konsul

IW jak narazie służy tylko i wyłącznie jako maszynka do robienia kasy dla Activi$ion. Dojście nowych ludzi raczej nie zmieni motywacji czy priorytetów tej firmy, tylko rynek/gracze.

W skrócie, dalej masowo kupujcie te reedycje Modern Warfare a IW będzie takie jak teraz.

Komentarz: zanonimizowany706342
2014-07-11
20:43

zanonimizowany974647 Chorąży

Upadłego i sprzedanego Infinity Ward to nie, o ile przyszłe produkcje studia nie okażą się totalnym pójściem w stronę sprawdzonych, lecz znudzonych skryptów typu: nieoczekiwane rozwalenie budynku, wybuchy itp.

Komentarz: zanonimizowany974647
2014-07-11
15:14

zanonimizowany706342 Konsul

Utalentowany zespół a przechodzą do takiego sprzedanego i upadłego studia... Ech.

Komentarz: zanonimizowany706342

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl