Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 9 kwietnia 2013, 16:27

autor: Olek

PlayStation supermarką 2013 roku

Firma Sony Computer Entertainment Polska pochwaliła się tytułem superbrandu 2013 roku, jakim wyróżniona została marka PlayStation. Gala wręczenia statuetek Superbrands i Business Superbrands odbyła się w ubiegły piątek, a gościem specjalnym uroczystości był reżyser Andrzej Wajda, który odebrał nagrodę honorową.

PlayStation uznano za jedną z najsilniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku. - PlayStation super marką 2013 roku - wiadomość - 2013-04-09
PlayStation uznano za jedną z najsilniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku.

Siódma edycja projektu Superbrands należała do rekordowych. Do prestiżowego miana aspirowało ponad 1860 marek z 30 kategorii. Lista laureatów, którzy najlepiej wypadli w badaniach konsumenckich oraz ocenie eksperckiej ogłoszona została w październiku ubiegłego roku. Z tego grona wyłoniono ostatecznie 27 najsilniejszych wizerunkowo brandów biznesowych i konsumenckich obecnych na polskim rynku.

W uzasadnieniu decyzji o przyznaniu statuetki Superbrands dla PlayStation zaakcentowano, że jest to światowa marka, od początku swojego istnienia kojarząca się z najlepszą rozrywką, najnowocześniejszymi technologiami i najbardziej popularnymi grami. Ciepłe słowa padły również pod adresem rodzimego oddziału firmy Sony Computer Entertainment Europe, który zdaniem ekspertów Superbrands dostarcza najwyższej jakości produkty i usługi lokalnym konsumentom.

„Jesteśmy ogromnie dumni z tego wyróżnienia, szczególnie dlatego, że jest to nagroda nie tylko od specjalistów, ale przede wszystkim od konsumentów, tych osób do których kierujemy nasze produkty i komunikację. Cieszymy się , że marka PlayStation przez lata obecności na polskim rynku silnie zapisała się w świadomości konsumentów, stając się synonimem domowej rozrywki” – podkreślił Maciej Kmiołek, dyrektor marketingu SCE Polska.

Poza PlayStation w gronie 27 najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich na polskim rynku w 2013 roku znalazły się m.in. Atlas, Biedronka, Fervex, Lidl, Lotos, Multikino i Orange. Honorową statuetkę Superbrands odebrał reżyser Andrzej Wajda, natomiast za dokonania artystyczne nagrodą Culture.pl Superbrands wyróżniony został Tomasz Stańko.

  1. Oficjalna strona internetowa projektu Superbrands
GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.