Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 9 kwietnia 2013, 16:27

autor: Olek

PlayStation supermarką 2013 roku

Firma Sony Computer Entertainment Polska pochwaliła się tytułem superbrandu 2013 roku, jakim wyróżniona została marka PlayStation. Gala wręczenia statuetek Superbrands i Business Superbrands odbyła się w ubiegły piątek, a gościem specjalnym uroczystości był reżyser Andrzej Wajda, który odebrał nagrodę honorową.

PlayStation uznano za jedną z najsilniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku. - PlayStation super marką 2013 roku - wiadomość - 2013-04-09
PlayStation uznano za jedną z najsilniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku.

Siódma edycja projektu Superbrands należała do rekordowych. Do prestiżowego miana aspirowało ponad 1860 marek z 30 kategorii. Lista laureatów, którzy najlepiej wypadli w badaniach konsumenckich oraz ocenie eksperckiej ogłoszona została w październiku ubiegłego roku. Z tego grona wyłoniono ostatecznie 27 najsilniejszych wizerunkowo brandów biznesowych i konsumenckich obecnych na polskim rynku.

W uzasadnieniu decyzji o przyznaniu statuetki Superbrands dla PlayStation zaakcentowano, że jest to światowa marka, od początku swojego istnienia kojarząca się z najlepszą rozrywką, najnowocześniejszymi technologiami i najbardziej popularnymi grami. Ciepłe słowa padły również pod adresem rodzimego oddziału firmy Sony Computer Entertainment Europe, który zdaniem ekspertów Superbrands dostarcza najwyższej jakości produkty i usługi lokalnym konsumentom.

„Jesteśmy ogromnie dumni z tego wyróżnienia, szczególnie dlatego, że jest to nagroda nie tylko od specjalistów, ale przede wszystkim od konsumentów, tych osób do których kierujemy nasze produkty i komunikację. Cieszymy się , że marka PlayStation przez lata obecności na polskim rynku silnie zapisała się w świadomości konsumentów, stając się synonimem domowej rozrywki” – podkreślił Maciej Kmiołek, dyrektor marketingu SCE Polska.

Poza PlayStation w gronie 27 najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich na polskim rynku w 2013 roku znalazły się m.in. Atlas, Biedronka, Fervex, Lidl, Lotos, Multikino i Orange. Honorową statuetkę Superbrands odebrał reżyser Andrzej Wajda, natomiast za dokonania artystyczne nagrodą Culture.pl Superbrands wyróżniony został Tomasz Stańko.

  1. Oficjalna strona internetowa projektu Superbrands