Firma Ubisoft ogłosiła wreszcie datę premiery pecetowej wersji Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier. Przy okazji ujawniono też wymagania sprzętowe gry. Dzięki temu każdy może sprawdzić, czy jego komputer podoła zadaniu.

Posiadacze konsol bawią się grą Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier już od kilku tygodni. Teraz firma Ubisoft, będąca wydawcą tej produkcji, ogłosiła kiedy wreszcie doczekamy się wersji pecetowej. Jej premiera zapowiedziana została na 26 czerwca. Termin zapewne dotyczy jedynie rynku amerykańskiego i europejscy fani serii najprawdopodobniej będą musieli poczekać trzy dni dłużej, czyli do 29 czerwca.
Przy okazji twórcy zdradzili w jakie funkcje wyposażona zostanie edycja pecetowa. Zaoferuje ona wsparcie dla DirectX 11, które zapewni znacznie bardziej szczegółowe modele postacie i otoczenia, jak również ulepszony system światła i cieni oraz lepsze efekty HDR i motion blura.
Jednocześnie wydawca ujawnił, jaki sprzęt będzie potrzeby, aby cieszyć się wersją pecetową gry:
Jak widać, Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier wymagać będzie przynajmniej systemu Windows Vista. Posiadacze Windows XP nie powinni jednak rozpaczać. Wkrótce po premierze Ubisoft wypuści aktualizację umożliwiającą uruchomienie gry również na ich systemie operacyjnym.
Przypomnijmy, że Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier to najnowsza odsłona popularnej serii strzelanek sygnowanych nazwiskiem znanego pisarza. Tym razem zadaniem gracza jest pokrzyżowanie planów rosyjskich ultra-nacjonalistów. W trakcie zabawy wykorzystamy szereg futurystycznych gadżetów, w tym m.in. latającą sondę, małego robota oraz kamuflaż termooptyczny.
Warto przy okazji wspomnieć o dwóch innych grach Ubisoftu osadzonych w tym samym uniwersum. Pod koniec maja na serwisie Facebook zadebiutowała turowa strategia Tom Clancy’s Ghost Recon Commander. Natomiast jesienią wystartować ma oparta na modelu darmowym z mikropłatnościami sieciowa strzelanka Tom Clancy's Ghost Recon Online.
Data wydania: 22 maja 2012
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.