Pecetowe Epic Mickey 2 dopiero w styczniu przyszłego roku

Firma Disney Interactive poinformowała o opóźnieniu premiery pecetowej wersji platformówki Epic Mickey 2: Siła Dwóch. Gra trafi do sprzedaży w styczniu przyszłego roku.

Adrian Werner

Na pecetowe Epic Mickey 2 poczekamy jeszcze dwa miesiące.

Gracze konsolowi już od kilku dni bawią się platformówką Epic Mickey 2: Siła Dwóch. Produkcja została zapowiedziana również na pecety, ale ta wersja do tej pory nie ukazała się na rynku. Wydawca, czyli firma Disney Interactive, zabrała wreszcie głos w tej sprawie i poinformowała, że premiera edycji na PC została przełożona na styczeń przyszłego roku.

  1. Epic Mickey 2 - oficjalna strona gry
  2. Recenzja gry Epic Mickey 2 - piękna przygoda nie tylko dla dzieci

Nie podano żadnych konkretnych powodów opóźnienia. Można jednak domyślać się, że twórcy po prostu nie wyrobili się z natłokiem prac. Gra ukazała się bowiem na Wii, Wii U, Xboksa 360 i PlayStation 3. Opracowanie tak wielu wersji na pewno nie było łatwym zadaniem. Jednocześnie nie da się ukryć, że w przypadku tej produkcji pecety nie są priorytetem.

Jedną z największych atrakcji gry jest tryb kooperacyjny.

Warto dodać, że Epic Mickey 2: Siła Dwóch to prawdopodobnie ostatnia wysokobudżetowa gra, jaką ma w planach Disney Interactive. Ostatnie lata były dla wydawcy trudne i większość kwartałów zamykał stratami. Dopiero niedawno firma zaczęła wychodzić na prostą, ale poprawa wyników jest skutkiem odchodzenia od dużych produkcji konsolowych i przestawiania się na tytuły społecznosciowe oraz mobilne. Dlatego to na tych właśnie rynkach w przyszłości skoncentruje się Disney. Nie oznacza to na szczęście, że w przyszłości należące do wydawcy marki nie doczekają się ambitnych adaptacji. Po prostu projekty te zrealizują inni wydawcy w oparciu o wykupione licencje.

Powód niechęci Disneya do wysokobudżetowych produkcji może wynikać z tego, jak wiele kosztowała firmę ich realizacja. Według plotek nad Epic Mickey 2: Siła Dwóch pracowało aż 700 osób. Nawet jak na duży projekt jest to zaskakująco wysoka liczba.

Pecetowe Epic Mickey 2 dopiero w styczniu przyszłego roku - ilustracja #3 Epic Mickey 2: Siła Dwóch to kontynuacja udanej platformówki, wydanej w 2010 roku wyłącznie na konsolę Nintendo Wii. Tak jak w pierwowzorze, podczas zabawy istotną rolę odgrywa magiczny pędzel, za pomocą którego można wpływać na wirtualny świat.

Nowością jest wprowadzenie postaci królika Oswalda, posiadającego pilota aktywującego urządzenia elektryczne. Jego współpraca z Myszką Miki jest kluczem do pokonania większości przeszkód. Warto dodać, że obie odsłony cyklu zaprojektował Warren Spector - legenda rynku pecetowego i ojciec pierwszej części Deus Ex.

Epic Mickey 2: The Power of Two

Epic Mickey 2: Siła Dwóch

Epic Mickey 2: The Power of Two

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 18 listopada 2012

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

6.7

Gracze

7.9

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-11-28
11:46

komenty Senator

700 osób nad tym pracowało? Kolejne AssCreedy robi chyba mniej, a te gry sprzedają się w 8-9 milionach egzemplarzy. Nie ma szans, żeby Epic Mickey 2 się zwróciło.

Komentarz: komenty
2012-11-28
13:36

jarooli Senator

jarooli

[1] Samo Ubisoft Montreal zatrudnia ponad 2000 pracowników + dochodzą do tego studia z innych miast.

Komentarz: jarooli
2012-11-28
17:22

komenty Senator

No tak, ale oni pracują też nad Far Cryem, grami na WiiU, Raymanem itd. itp. Nad samym AssCreedem pracuje chyba coś ok. 600-700 osób, kiedyś chyba czytałem, nad dwójką pracowało 450 osób

http://www.joystiq.com/2009/05/19/how-many-people-are-working-on-assassins-creed-2-a-lot/

A tutaj nad jedną grą, która sprzeda 1-2 mln egzemplarzy pracuje tak wiele.

Komentarz: komenty

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl