PayPal przygląda się płatnościom dokonywanym przez graczy

Firma PayPal obsługująca płatności internetowe, opublikowała interesujący raport poświęcony transakcjom dokonywanym przez graczy.

Kamil Ostrowski

PayPal, jedna z największych firm obsługujących płatności internetowe, opublikowała interesujący raport, w którym przygląda się transakcjom dokonywanym przez miłośników elektronicznej rozrywki.

PayPal przyjrzał się wydatkom swoich klientów-graczy i podzielił ich na trzy rodzaje: MMO, społecznościowców (ang. social) oraz graczy casualowych. Wyniki okazały się być całkiem interesujące.

Jeżeli chodzi o ilość miesięcznie wydawanej gotówki, to wciąż prowadzą gracze MMO. 27% z nich przeznacza na swoje hobby ponad 50 dolarów miesięcznie. Taki wynik osiąga 9% społecznoścowców oraz 22% graczy casualowych. Przeciętny fan MMO poświęca na grę 22 godziny w tygodniu. Społecznościowiec 16 godzin, natomiast gracz casualowy 8 godzin.

Interesujące są także inne liczby: aż 12 milionów graczy w Ameryce Północnej płaci regularnie za wirtualne dobra w grach społecznościowych, takich jak FarmVille. Dystrybucja elektroniczna w tego typu produkcjach wygeneruje w 2011 roku ponad miliard dolarów obrotu w samych Stanach Zjednoczonych.

Raport powstał w 2010 roku i stworzony został przez firmę Inside Network.

PayPal przygląda się płatnościom dokonywanym przez graczy - ilustracja #1
 
Podobało się?

0

Unlimited Detail - rewolucyjna technologia generowania trójwymiarowej grafiki

Następny
Unlimited Detail - rewolucyjna technologia generowania trójwymiarowej grafiki

Starcraft II - dylematy Kerrigan, zmiany na Battle.net, przyszłość platformy Marketplace

Poprzedni
Starcraft II - dylematy Kerrigan, zmiany na Battle.net, przyszłość platformy Marketplace

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl